Gå til innhold

Dager igjen til termin, Tirsdag 4. januar 2011

Anbefalte innlegg

Skrevet

Her er det 10 dager igjen, og jeg er utålmodig som fy!

Spesielt siden dette er første babyen, og første i "ny generasjon" i begge familiene=) Men det er mye nedpress om dagen så det er lov å håpe =D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lucky you!:) Masse lykke til når den tid kommer!

Her er det aaaalt for mange dager igjen... 39 dager for å være presis...

Skrevet

Her er det 34 dager igjen

Skrevet

5 dager til keisersnitt.. Én tirsdag, en onsdag.. osv.. :)) EN helg til!

Skrevet

vet nøyaktig åssen det føles ut..Har sittet å telt ned på BIM siden det var rundt 60 dager igjen, så er litt lei av å telle ned! =P hehe, men tusen takk! Dere får ha lykke til begge dere to også!=)

Urmoderen : Heldiggris! Masse lykke til =D

Skrevet

vet nøyaktig åssen det føles ut..Har sittet å telt ned på BIM siden det var rundt 60 dager igjen, så er litt lei av å telle ned! =P hehe, men tusen takk! Dere får ha lykke til begge dere to også!=)

Skrevet

Skrevet

To dager på overtid, og får plutselig ikke sove. Alle stillinger er vonde, jeg må tisse hver time, og jeg har ti liter magesyre i halsen om jeg ligger ned. Og det hjelper ikke lenger med gaviscon og melk. Sukk... :(

Nå kan han egentlig bare komme snart, synes jeg, for nå ble det plutselig i tyngste lag.

Skrevet

Huff da! Får håpe han kommer en av de nærmeste dagene da! Vet hvordan halsbrannen er..Uansett hvordan jeg vrir/vender eller legger meg så er det like ille..Med eller uten gaviscon.. Men du får ha masse lykke til!

Skrevet

23 dager igjen :) begynner å bli lei den store magen, den e bare i veien :) nu har æ så mye kynnere at æ ikke får sove :):(

Skrevet

Første dagen med ensifret tall igjen til termin, altså ni dager igjen:)

Begynner å bli litt utålmodig, men tenker at han kommer jo når han kommer..

Fødte førstemann fem dager over UL. termin sist, så satser på fødsel til ca termin denne gangen. 11.01.11 Hadde jo vært en grei bursdagsdato å huske f.eks.. Er jo lov å håpe å slippe å gå over denne gangen:)

Skrevet

Her er det 20 dager igjen. Håper han holder seg inne en stund til. Nå er det 4 dagen med heftig influensa. Fryser, hoster, kaster opp og svetter om en annen. Fysj dette er ikke noe kult :(

Skrevet

52 dager igjen :-)

Skrevet

Nå er det endelig 8 dager igjen. Og jeg er helt klar for at bebisen skal komme.

Skrevet

teller og teller, og venter utålmodig...... 25 dager igjen...

Skrevet

Jeg har 53 dager igjen til termin...

Skrevet

26 dager igjen :)

Skrevet

0 dager! Det er helt sprøtt å tenke at nå er termindato her. Kontroll hos jm senere i dag - får se hva hun sier, men ikke noe tegn til noe som helst her ennå. Synes til og med at de litt kraftige kynnerne jeg hadde rundt juletider har gitt seg helt...

Skrevet

13 dager igjen til termin her, men innlagt på fødeavdeling i natt pga vannavgang :-))) har hatt noen små rier, men de er veldig på og av.... Håper det snart setter skikkelig i gang :-))) gleder meg til å snart få hilse på lille tuttemor i magen :-)

Skrevet

2 mnd igjen akuratt i dag.

Er egentlig veeeldig klar allerede kremt. Babyen ligger langt nede i bekkenet. Hååååååååper jeg ikke går på overtid denne gangen, har gjort det de to siste fødslene mine, og det er kjipt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...