Gå til innhold

seigpining... kan noen se/spå meg? ber på mine knær....

Anbefalte innlegg

Jeg har så vondt.. gått med masrier i flere uker og de blir egentlig bare vondere jo lengre jeg går,men de er ikke regemessige....

Kan du se når ca jeg kommer til å føde?

Termin 11.feb

Kjønn: gutt

Jeg er født: 010987

Jeg kan ikke gå i 1mnd til... :( jeg er så sliten og lei, vil bare bli ferdig!

Fortsetter under...

Hei.

Forsøkte pendelen min på deg. Det jeg får opp er at du kommer nok ikke til å føde før termin. Er det førstefødte?

Du kommer ikke til å gå mer enn en uke over termin. Du kommer til å gå to tre dager over tiden. ( mest mulig 14. februar)

Kanksje ikke det du håpet på å høre... skriv inn når han er kommet så får jeg høre :)

Dette er nr 2 :) fødte 2 uker før termin med nr 1.

usj... nei, det var egentlig trist :/

takk likevel :) skal gi beskjed når han har kommet, forhåpentligvis stemmer det ikke det du får opp! *krysser fingrene*

kan du si noe om hvordan fødselen blir når den tid kommer også?=)

Tallet 8 kommer til meg. Det kan være den 8 feb,eller 8 dager før.Tror nok at du føder før din termin. Din fødsel vil gå raskt og fint. Tipper ca 4 timer,en normal og fin fødsel.Du får også en kjempe flink fødselshjelper.. Epidural kommer også opp.. Ja,føler at du er veldig sliten å lei,men husk at snart er det over,å snart holder du din kjære baby i hendene dine.. Tenk positive tanker ;)

Trøste klem til deg ;)

Det var en litt bedre nyhet :) Kan det bety 8.januar også?:P

Håper jeg slipper epidural denne gangen (hadde det sist), vil så gjerne klare det uten smertestillende! Blir spennende.

Prøver å tenke positivt,men jeg ser bare ikke enden av dette marerittet..

Tusen takk for "hjelpen" likevel rosene :) Håper dette stemmer bedre enn det forrige!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...