Gå til innhold

Starte med Gonal-F el. lign. dag 2, 3 eller 4 i syklus?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Graviditetstesten var blendahvit i går på testdagen 16dpo. Som ventet side jeg begynte å blø 13dpo (nyttårsaften....jippi....). Men jeg er klar for nytt forsøk. Så klar som man kan bli i en slik setting. Eneste problemet er at jeg aldri er sikker på hva om er dag 1 i syklus (har vært sånn i 25 år). Har scanning i morgen og det er maksimum dag 4. Vil det uansett være for sent? Det sies jo at det skal være dag 2-3. Er CFC-pasient.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis du har begynt å blø på nyttårsaften da var det dag 1 i syklus dvs at i dag har du dag 5. Man starter med Gonal dag 2-3. Jeg vil tro du skulle vente til neste måned uansett.

Skrevet

Takk for svar. Sjekket med CFC i dag og de sa at det var ok å starte dag 4 også. Men viste seg at jeg hadde en liten cyste så da blir det uansett en måneds pause for kroppen min, kanskje like greit etter to tette IVF-forsøk.

Skrevet

Det finnes hjelp for dette :o)

Du kan be legen om å få Primolut; 3 tabletter daglig i 10 dager for å få en menstruasjonslignende blødning. På denne måten vil du vite nøyaktig hvilken dag du er i syklusen :o)

Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...