mariabee Skrevet 3. januar 2011 #1 Skrevet 3. januar 2011 Hvor lenge kan snuppa mi på 5 uker sitte i den av gangen? Hittil har vi kun prøvd m 5-10min et par ganger daglig. Hun liker det veldig godt, og smiler når hun lager bevegelse.
tine0810 Skrevet 4. januar 2011 #2 Skrevet 4. januar 2011 dytter litt på denne, for jeg lurer på det samme:-) Tulla her er 6 uker, men vi har ikke begynt å bruke den enda...men tror jeg tar den fram snart...jeg husker så dårlig, men tror vi begynte med max 15 min av gangen med storebror fra han var 3 mnd...
umuliusen Skrevet 4. januar 2011 #3 Skrevet 4. januar 2011 Jeg hadde kolikkbaby...den satt i vippestolen (Babybjørn på laveste innstilling) i noen timer hver dag.. ellers hadde vi blitt gale..Vippingen var det eneste som roet ham noe. Han er nå 8 år og har ikke tatt skade av det på noen måter :-) Tror fint de kan sitte i en slik i en time når de blir en måned...
Lykkemin Skrevet 4. januar 2011 #4 Skrevet 4. januar 2011 vi begyntelitt når han var 2 mnd slik at vi fikk spist middag og jeg fikk dusja osv.. han liker den veldig godt og tror ikke det er så farlig så lenge de ikke sitter alt for lenge.. har den selvfølgelig på det laveste hakket så det blir jo mer som om han ligger.. ligger bedre i den i en bilstol og i den kan de jo sitte en god stund.. er vel er mer at de ikke skal sitte/ligge så lenge i de pga muligheten til å røre på seg blir begrenset
tine0810 Skrevet 5. januar 2011 #5 Skrevet 5. januar 2011 ok:-) Da tror jeg jaggu jeg skal finne den fram etterhvert nå som juletre osv er ute...så får vi se om lillesøster blir like glad i den som det storebror var!
romsa Skrevet 5. januar 2011 #6 Skrevet 5. januar 2011 Gutten her er 6 uker og vi har ham sittende der hvis han er våken når vi spiser middag el.l, kanskje en halvtimes tid om gangen. Ville ikke vært redd for å ha ham der litt lengre til tider - innstillingen for spedbarn (det nederste hakket) gjør jo at babyen nærmest ligger. Jeg er også blitt fortalt at dersom de SOVER i vippestol/bilstol, så er det forsvarlig å ha dem der lengre siden musklene slapper av og de da ikke risikerer feil muskelbruk.
tine0810 Skrevet 7. januar 2011 #7 Skrevet 7. januar 2011 Åja, det har jeg ikke hørt før. Kjekt å vite!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå