Milla-Mamma til 3 Skrevet 3. januar 2011 #1 Del Skrevet 3. januar 2011 Har laga til ein liten presang til den vordende pappa som han skal få når han reiser heim frå sjukehuset. Har kjøpt eitt kort, og skulle hatt eitt fint lite dikt etc. Noken som er i det poetiske hjørnet? Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/142737843-forslag-til-nybakt-pappa-orddikt/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mama88 Skrevet 4. januar 2011 #2 Del Skrevet 4. januar 2011 Har tenkt på det samme selv Her er noen Ti små fingre, ti små tær, Herregud så vakker h*n er. To små ører som muslingskall, hodet rundt som en liten ball. Dunet, bløt, liten og god, best i verden for oss to. Fingre som griper i pappas hånd, lite barn er det sterkeste bånd. Det skjedde noe helt spesielt i kveld. Et lite vidunder kom helt av seg selv. To øyne, to hender og føtter små, en nesetipp, og munn var det og. Ei lita jente på armen til mor, Et lite vidunder ble født til vår jord. Det är som ett mirakel när ett barn har blivit fött ut kom en liten människa som ingen förut mött Ett spädbarn är så vackert och dess doft helt underbar Det är nåt visst med blicken som är sällsynt vis och klar Från den stund man tar emot det blir det aldrig mer detsamma för ett barn förändrar livet för sin pappa och sin mamma Ett sånt hav av ömsint kärlek som plötsligt väller fram för detta lilla under som ännu vägs i gram. Da fedre ble til var tanken ganske klar. For fedre har noe i seg som ingen andre har. De øser av sin omsorg og deler alt de vet. De viser deg at livet er håp og kjærlighet. Derfor har vi fedre og dersom du spør meg. Den beste far i verden det er nettopp DEG! A dad is a person Who's loving and kind, And often he knows What you have on your mind. He's someone who listens, Suggests and defends... A dad can be one Of your very best friends! He's proud of your triumphs, But when things go wrong, A dad can be patient And helpful and strong. In all that you do A dad's love plays a part - There's always a place for him Deep in your heart - And each year that passes, You're even more glad, More grateful and proud Just to call him your dad! Dette er de jeg har sett på iallefall, håper det kommer til nytte Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/142737843-forslag-til-nybakt-pappa-orddikt/#findComment-142738275 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Milla-Mamma til 3 Skrevet 4. januar 2011 Forfatter #3 Del Skrevet 4. januar 2011 TUSEN HJERTELIG TAKK!!!!! Veit ikkje ka eg sjal sei. Da var utrulig snillt av deg å ta deg tid. Veit ikkje heilt kva eg skal velga Lykke til med ditt Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/142737843-forslag-til-nybakt-pappa-orddikt/#findComment-142738515 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå