Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har fått beskjed om å ta hysteroskopi undersøkelse og har noen spørsmål rundt det!

Fikk beskjed om at det var ca 1års vent i kristiansand, noen som vet hvor lang ventetid det er i porsgrunn eller nærliggende sykehus?

Hvor lenge må en vente etter en hysteroskopi før en kan prøve på et nytt forsøk med uthenting av egg?

Håper noen kan svare på dette for jeg syns det er helt uholdbart at vi må vente så lenge, enn blir ikke yngre akuratt!!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei.

Ett års ventetid hørtes veldig lenge ut. Det er fritt sykehusvalg i Norge.Jeg tror derfor du kan sjekke med andre sykehus, event private som har refusjons avtale med det offentlige, og få tatt det der. Capio for eksempel, sjekk ut om det er noe i nærheten av deg (det er en i Tønsberg, vet jeg). Ellers kan du få utført det på private klinikker, Hausken f.eks. Det er det ingen ventetid, og det koster kr 3500.-

Lykke til til deg :o)

Skrevet

Hei!

Jeg ble henvist til sykehuset i Arendal i juli og fikk utført hysteroskopi 15. september. For meg var det en annen medisinsk årsak til hanvisningen i tillegg til utredning, mulig det gikk raskere av den grunn. Men Arendal er absolutt verdt å sjekke ut. Jeg ba om å få foretatt laproskopi i tillegg, og legen sa at han syntes det ville være meningsløst å ikke gjøre det samtidig, i og med at jeg slet med å bli gravid. Jeg er derfor kjempefornøyd med Arendal.

1 1/2 måned etter inngrepet startet jeg på første ivf-forsøk.

Lykke til!

Skrevet

Har prøvd å søke på private klinikker i omrrådet, men kan ikke finne noen på nett. Men Porsgrun og Arendal gjennomfører, så får høre på ventetiden det.

Tusen takk for tilbakemeldinger

Skrevet

Det høres jo ut som det kan gå kjappere i Arendal, så vi får satse på å ringe Arendal og Porsgrun.

Er det lurt å ta laproskopi samtidig og kan jeg forlange å bli henvist til det av klinikken?

Har allerede begynt å spare penger til å prøve i danmark om ikke dette første forsøket går!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...