Gå til innhold

Pergokur, Erfaringer?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei Hei :)

Jeg å min samboer har prøvd å bli gravide i litt over 1 år nå, har lest om at en pergokur kan hjelpe, har noen av dere prøvd dette og har dere lykkes?

Jeg skal bestille meg time i løpet av uken her sånn at jeg kommer i gang med kuren til neste EL så vi krysser fingrene å håper ar vi lykkes denne gangen. :) Bli glad hvis dere vil dele deres erfaring med Pergo.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg henta mine to pakker med pergo i går og skal begynne når tanta kommer om sikkert ett par tre uker.

Lyke til!!!:) håpe vi har en spire snart. prøvd i 18 mnd vi nå.

Skrevet

Hei jeg har akurat tatt min andre runde med pergo, det klaffet ikke på første kuren jeg tok i sommer. så håper det går denne gangen. Jeg tror pergo hjelper for mange som ikke har EL eller sjelden har EL av seg selv, for mitt vedkommende har jeg ikke hatt en eneste EL av meg selv på 18 mnd så her har vi bare sjanse på pergo.

Jeg har ikke hatt noe bivirkninger på pergo og synes det er ett flott hjelpemiddel.

Så lykke til med lege besøk og pergo kur:)

Skrevet

hei.

pergo skal hjelpe på eggproduksjonen slik at en får egg som e befruktningsdyktige.(noe me at de bør vare over 18 mm store)

i mitt tilfelle hjalp ikke pergo på el men i sammarbeid me ovitrelle spøryter, som jor at e slapp egga(,altså hadde el), så vart e gravid. hadde da dobbel kur pergo og ovitrelle.

men pergon hjalp på at e fikk fine og store egg :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...