★tøysekroppen&prinsene★ Skrevet 3. januar 2011 #1 Skrevet 3. januar 2011 eller har erfaring med den...av ren nysgjerrighet jeg spør så tidlig siden gullet mitt bare er 2 mnd.. men hvor lenge brukte dere bagdelen? er jo ikke den største bagen akkurat..... håper å kunne bruke den en gooood stund....
nøttemor Skrevet 4. januar 2011 #2 Skrevet 4. januar 2011 Gutten vår er nå 5,5 mnd og vi har brukt bagen frem til nå, men tenker å bytte over til sportsdel i dag siden han har begynt å snu seg. Det kommer an på hvor lang din baby blir eller når han/ begynner å snu seg, hvor lenge du kan bruke bagen. Fantastisk vogn.
★tøysekroppen&prinsene★ Skrevet 4. januar 2011 Forfatter #3 Skrevet 4. januar 2011 ja helt super vogn med fantastisk trillekomfort:) tenker vi ihvertfall kan bruke den til våren jeg da:) det passer jo fint og bytte del når det ikke lengre er så kaldt ute:) 5 mnd i begynnelsen av april... han er en liten gutt så er ganske sikker på at dte skal gå bra hvis ikke han som du sier begynner å snu seg før den tid.... når er det vanlig at de snur seg egentlig?uvanlig at de gjør det før de er 5 mnd vel?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå