Anonym bruker Skrevet 3. januar 2011 #1 Del Skrevet 3. januar 2011 Heisann,vet ikke helt hvor jeg vil med dette men må bare få det ut... Føler at jeg har gått på en smell,eller at det er like før det smeller... Er gravid i 2 trimester og sliter med veldig stor fødselsangst etter en tøff fødsel på nr 1. Har snakket mye med legen min om det og fått time på fødeavdelingen der vi bor,vet ikke helt hva jeg skal snakke med de om.. Ble sykemeldt fra jobben min nå rett før jul pga jeg kastet opp blod,legen trodde kanskje at det er påbegynnende magesår,de symptonene jeg har,og hadde tydet på det.. Tok noen blodprøver og venter på svar.. Nå rett før jul hadde vi branntilløp på huset vårt og måtte derfor være vekk i julen,prøvde å gjøre det beste ut av julen for ungene,men for min del var julestemningen borte, det samme var alt av energi i kroppen... Har blitt mye tårer i disse dagene,og mannen er på jobb på havet så det er ikke så mye han kan gjøre for å hjelpe heller.. Føler meg så sliten all energi er borte.. Får ikke sove skikkelig om nettene.. Alt har bare toppet seg liksom... Sykemeldingen min går ut nå om noen dager,jeg føler meg overhodet ikke klar til å begynne riktig enda,så jeg har bestilt time hos legen min for å høre om jeg kan få forlenge sykemeldingen noen dager til.... beklager at dette ble rotete og langt,men det var godt å få det ut... Men jeg vet ikke helt hva jeg skal gjøre for å få tilbake energien min,er lei av alle tårene og frustrasjonen... Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/142737583-litt-kaos-i-livet-mitt-for-tiden/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå