rosene Skrevet 3. januar 2011 #1 Skrevet 3. januar 2011 Heisann.. Jeg savner chatten veldig, det var liksom så mye mer liv å røre da vi hadde den... Sp spå chatten,var veldig poplær.Chatten har vi ikke hatt på minst 6-8 mnd tror jeg. (de som betaler for gullsmokken ,tror jeg det heter har chat,men ikke vi andre) Nå vil vi ha chatten vår tilbake,og det ska være gratis .. Signer her,alle som ønsker chatten tilbake..Når jeg har nok underskrifter ,sender jeg dem inn til Bim.Så tror jeg nok at chatten kommer opp igjen.,,Vi får bare krysse fingrer å tær.. Godt nytt år til alle sammen....
*tyren72* Skrevet 3. januar 2011 #3 Skrevet 3. januar 2011 helt enig, få chatten opp og gå igjen.... Tyren72
rosene Skrevet 4. januar 2011 Forfatter #8 Skrevet 4. januar 2011 Så flott at dere signere her..Vi trenger flere underskrifter ,hvis vi ska få chatten opp... Spre ordet videre. Takk for hjelpa.. Ha en flott dag...
Hedda39 Skrevet 4. januar 2011 #9 Skrevet 4. januar 2011 Uten tvil: jeg signerer. Chatten har vært borte i et år nå.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå