Gå til innhold

Gode råd for hard mage???

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

På pakkene med havre eller hvete kli, husker ikke hvilken vi har

står det oppskrift på muffins. Jeg har tatt utgangspunkt i Den og laget

med blåbær og litt vaniljesukker. En liten sånn om dagen holdt magen min i fin form når magen min trengte litt ekstra hjelp :)

Jeg brukte mye mindre sukker enn det som stod så de ble ikke så søte..

Min kom omsider i gang etter at jeg fikk dratt meg på trening i helga. Kostet krefter å orke det, men var absolutt verdt det når magen løsnet etterpå!

Og Biola jevnt for å forebygge. Liker å tro at det hjelper ihvertfall, smaker fremdeles godt. ;)

Føler absolutt med deg! Har slitt med treg mage selv og oppblåsthet, nesten hele 1. trimester. Blæh!

Men én porsjon havregrøt om dagen (type store havregryn kokt på vann eller melk), Biola drikke og en neve svisker i døgnet funker på meg.

Men må gjøre dette hver eneste dag, ellers er det full stopp igjen. Ble noen opphold i jula da jeg var bortreist og ikke hadde alle ingrediensene mine tilgjengelig.... Uuuuurk! :-/ Da stoppet det helt opp.

Man kan bli litt luftig i magen av svisker også, men de funker i alle fall på forstoppelse. Så jeg tar mine om kvelden, slik at verken jeg eller kjæresten merker noe til "duene" mens vi sover. Hi hi! ;-) Og så er magen klar til første do-besøk morgenen etter. Og gjerne enda et til seinere på dagen. Voila!

Lykke til! Treg mage er no' dritt...

Annonse

Tusen takk for gode råd:-) Svisker kokte jeg meg i går og måtte ha på vaniljesaus for å orke å spise dem... ikke alt som er like fristende nå for tiden...:-s men det har ikke hjulpet spesielt ennå.... Havregrøt skal jeg prøve og så må jeg ta meg i nakkeskinnet for å drikke mer....er helt håpløs på det!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...