Gå til innhold

hvilke graviditetstester er best synes dere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har ikm 8.jan, men klarer ikke å vente med testingen. Imorgen tar jeg en cb test. Hvilke tester anbefaler dere for tidlig testing?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg bruker billigtester når jeg tester tidlig, fordi det blir så dyrt i lengden med cb og andre apotektester.

Ulempen er at jeg har opplevd skyggestrek med disse billigtestene flere ganger og fått forhåpninger, men nå tror jeg jeg vet hvordan den ser ut så kommer nok til å fortsette å kjøpe disse, da de er MYE billigere! Kommer til å bestille 20 nye graviditetstester og 28 el-tester.

Lykke til:)

Skrevet

Skal ut imorgen og kjøpe cb med ukeindikator og ha i skapet i fall tanta ikke kommer på lørdag, brukte cb sist jeg ble gravid, og slapp å tyde skyggetester. Da får du enten gravid eller ikke gravid.

Gjest ^Mimsy^
Skrevet

Har brukt RFSU hittil, mest sensitive i Norge (jfr www.pernille.info) og relativt billig... Vet ikke hvor bra/dårlig den er though..

Men har bestilt dobbelt-så-sensitive billigtester fra ebay til neste periode. Mest fordi jeg ikke klarer å holde meg.. starta å teste på 9 DPO denne perioden. Fikk negativt 12 DPO i dag og har egentlig gitt opp og venter bare på tanta nå..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...