Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Så godt at dere andre tvillingdamer har det greit :) Jeg var på en ekstra sjekk i dag, pga vonde kynnere de siste dagene. Skal visst være helt normalt, spesielt med to, men siden jeg har hatt litt feber i tillegg, synes jeg det var greit å sjekke det opp.

Heldigvis var alt bra med meg og barna. De var sannelig blitt store!! Det som var merkelig var at de to, som tidligere har hatt hver sin morkake, plutselig så ut til å bare ha en? Det ble ikke noe snakk om det, for det ble bare en rask sjekk, for jeg skal på utvidet screening allerede neste uke. Men mellom barna var det kun en tynn strek, som en hvit tråd som blafret, så den var tydeligvis ikke tykk.. Rare greier. Håper bare det ikke betyr at svangerskapet kan bli mer komplisert, men de hadde vel hver sitt av alt til å begynne med, så skulle tro at det går bra?

Skal spørre mer neste uke, for kom liksom ikke på alt dette før vi var ute av kontoret!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei IVF-mammaer :-)

Så bra å høre at alt så bra ut på UL iallefall ;) Høres litt merkelig ut det med morkakene, men kan de ikke bare ha vokst veldig nært hverandre da? Bra det ikke er lenge før neste sjekk :-) Det er jammen nok å bekymre seg over i dette gamet! Jeg var på UL og veiledning på sykehuset i går og ble ikke akkurat noe klokere. Jeg fikk jo ikke svar på noen ting! Hverken om hva som var klokt at jeg jobbet (har hatt blødninger frem til uke 10-11 + jeg har født for tidlig to ganger med en i magen), keisersnitt/ikke keisersnitt (har hatt to fra før). Jeg fikk ikke engang vite om det var økt/mindre risiko for dows etc utifra nakkefold og nesebein - målingene. Gyn bablet bare i vei om tall, alder og prognoser! Det virket nesten som han ville at vi skulle ta fostervannsprøve, selvom nakkefoldene var veldig smale og fine. Nå vet jo ikke han at vi allerede har gjort disse testene privat, og der ble det gjort ganske mye grundigere undersøkelser!! Herregud...mister mer og mer troen på det offentlige helsevesenet!

Jeg har også litt vonde kynnere innimellom, noe som selvfølgelig bekymrer meg, spesielt med tanke på at jeg har født for tidlig to ganger før - og at det nå er tvillinger. Men dette også bare avfeide han. Kjekt å høre at du har fått vite at det er ganske normalt IVF-mammaer :-) Nå skal jeg ikke følges opp på sykehuset før i uke 19, på ordinær UL. Og det hørtes ut på Gyn på sykehuset at jeg ikke trengte noen kontroller før dette??? Jeg får bare bestille meg time hos fastlegen og med min vanlige gyn igjen frem til det tenker jeg :-))

Hvordan jobber dere nå? Jeg er sykemeldt 50 %, og tror ikke jeg makter å begynne på igjen 100 %. Selvom jeg ikke er så fryktelig kvalm lenger, kjenner jeg at jeg trenger mye søvn og er sliten.

Skrevet

Hei, igjen

Ja, det er litt av hvert man skal gjennom ja, men godt å høre at det i det store og hele går greit med deg! Kjedelig med dårlige opplevelser i helsevesenet.. Har heldigvis bare gått til samme gynekolog, som er verdens skjøneste og beste, hele veien, og har ingenting å klage på. Er veldig spent på hvordan oppfølginga fra sykehuset blir, når vi om et par uker er nådd uke 20. Halvveis - hjelpes!!

Jeg har rett og slett ikke jobbet siden jeg fant ut jeg hadde tvillingene jeg, i uke 6+noe.. Litt flaut, men pga den ekstreme kvalmen, var det ikke aktuelt før uke 13, og da var bekkenet begynt å krangle, og det var så få uker til jeg uansett skulle sykemeldes permanent. Jeg synes det har vært deilig å være hjemme, og kan tilpasse tempo og aktivitet etter dagsformen. Tror det har vært bra for barna også.

Har ikke hatt vondt av kynnerene enda, men kjenner at de tar seg opp i styrke. Og det er jo ikke behagelig akkurat. Skummelt er det uansett, men så lenge livmorshalsen er ok, skal det visst ikke være noe fare. Min ble jo målt til 4,7 cm sist, så det er jo kjempebra.

Får håpe oppfølgingen deres blir god når dere begynner å gå på kontroller på sykehuset, og at dere får svar på det dere lurer på.

Jeg var på ultralyd i går, og ungene er fremdeles friske og raske :) Gyn fikk ikke sjekket hjertet til tvilling 1 godt nok, så det må nok sykehuset gjøre ved neste kontroll. Ellers var alt perfekt :) Vi fikk også bekreftet kjønnene på ordentlig!! FIkk se en baby med 3 streker mellom beina, og ingen tur :) Koselig, vi hadde aldri trodd vi skulle få jente! Den andre tullingen, som tidligere ikke har vist noe som helst, hadde baller og tut mellom beina, og er overlykkelige over at vi får en gutt også :) Jippi!

• 2 uker senere...
Skrevet

Heisann :)

Hvordan går det med dere? :-)

Veldig kjekt med en av hvert kjønn da IVF-mammaer. Jeg har spurt på alle UL om de kan se noe kjønn, men blir ikke kloker. Fått vite alt fra jente/gutt, jente/jente, og jente/?. Så det er nok åpent enda ja...Men må innrømme at jeg er veldig nyskjerrig...hehe

Ellers er jeg 15+1 i dag :-) Magen begynner å vise, buksene begynner å bli trange og jeg spiser og spiser! Har vel lagt på meg ca 4 kg til nå. Dere da? Klarer du å spise noe annet enn riskjeks enda Andy?? Jeg jobber litt enda, men er egentlig litt usikker på hvor lenge jeg skal holde på. Håper det går greit til ca uke 20-22. Formen er ok, men litt søvnløs innimellom og kvalm om jeg ikke spiser ofte nok. Har dere begynt å tenke på utstyr som vogn etc. Det skal bli meg et styr med alt dette etterhvert :o))

Klem

Skrevet

Hei og hå.

Så morsomt å høre fra dere. IVF mammaer gratulerer med at du har to av hver i magen og er halvveis. Guri tiden flyr. Spørs om det er gutten eller jenta som er rampete? Leste et sted at aktive fostre blir aktive barn og!! Jeg har også en slik-en i magen. Var på UL på mandag og den ene sprella, slo salto, bokset og sparket at det var nesten umulig å måle. Syntes litt synd på den andre som ligget over og tok i mot alt dette. De ligget med ansikt til ansikt. Spurte om man kunne se hvilket kjønn, men det var ikke mulig, kanskje gutt den rolige sa hun, menn kan hende at det var navlestrengen vi så. Ellers er alt i orden hos mine. Vokser etter boka, vi kunne se magesekken dems også. Hjertelyden var vanskelig å måle på rabagasten her også, men vi hørte og så at den var ok.

Jeg spiser nesten alt nå, hvis jeg får servert, fordi jeg ikke har lyst på mat og blir kvalm halvveis. Tror det er pga magesyre og det plager meg virkelig. Jeg kastet opp et par ganger de siste dagene og var i elendelig form. Men jeg har noe fine dager inn i mellom og da har jeg ordentlig bra, som f.eks etter UL. Det er så gøy å se de sprellene barna, da tenker jeg at det er ikke rart at man er dårlig når det er et helt sirkus i magen. Ellers har jeg godt opp ca 2-3 kg. Ikke så flink å bevege meg, går turer av og til og tvinger meg til å komme meg ut av huset hver dag. Jeg var sykemeldt siden jeg ble gravid til ut desember og da søkte jeg svangerskapspenger som ble bevilget nå. Dette er pga jobben som er kjempe stressende med mer. Ja, jeg er bortkjemt, har en utrolig snill og flink (og bekymret) man som gjør alt for meg som ligger hjemme og klager. Har sikkelig dårlig samvittighet, men jeg klarer ikke å ta meg sammen. Vanligvis er jeg en energisk og sprellen dame og derfor er det ekstra tungt å svelge at jeg er skrøpelig nå.

Jeg skal på sykehus UL 02.mars. Håper de måler alt da. Jeg fikk aldri målt livmorhals og slike ting som dere. Vanligvis er jeg hos min gyn som er opptatt av fostrene og ikke tilbyr meg slike ting som dere måler. Nå er jeg helt medisinfri, etter at jeg selv bedt om å måle progesteronnivå og så at det var ok i forhold til andres. Da kuttet jeg ut ustrogen helt, etter en ekstra uke.

Ellers bygger vi ut huset og det er gøy. Vi skal ha en ny del og pusser opp den gamle med varmekabler i alle gulv. Vi skal jo ”bo på gulvet” i de neste 10 årene. Jeg gleder meg til å krabbe rundt, bygge med legoklosser og fingermale igjen. Begynner å gå opp for meg og at jeg blir mor igjen.

Håper alt går bra med alle våre små og oss selv. (Er 15+3 i dag)

Klem

Skrevet

Så, moro og se de to små i maven din. Gleder meg til jeg har kommet så langt. jeg er kvalm og sliten det meste av dagen. Sønnen min sier at mamma jeg tror du er dårlig. Hi,hi jeg har ikke fortalt det enda. Og det er vanskelig, men 22 februar skal jeg fortelle det etter jeg har vært på ultralyd. det gleder jeg meg til siden jeg er i så dårlig form. Hilsen m240

• 2 uker senere...
Skrevet

Da er jeg hjemme fra nesten 3 ukers ferie i USA, med en ukes cruise i Karibien. Helt fantastisk :) Er i utrolig god form, og den begynnende bekkenløsningen ser ut til å ha gått tilbake, og har vært masse aktiv :)

2. mars skal jeg begynne på sykehuskontroller, og har fått time den 7. mars også? Er veldig spent på hva jeg skal, siden innkallelsen bare sier at det er undersøkelse/behandling på gynekologi. Spennende og litt skummelt.

Ang. livmorshals, Andy, ble den bare sjekket en gang, før turen, for både jeg og gynekolog synes det var greit å ha sjekket. Men har forstått at de skal måle det på undersøkelsene på sykehuset fremover.

Går inn i uke 22 på fredag, og er skummelt at ungene snart kan overleve på utsiden (med masse hjelp da..).

Kjenner de bedre og bedre, men kjenner nok tvilling 2 best. Det er jenta, som ligger over og mer ut mot magen enn broren. Men synes det er litt vanskelig å skille mellom dem.

Leste akkurat at de nå ha et slags søvnmønster, noe jeg har merket. De er utrolig aktive på denne tiden, da jeg vanligvis har tid til PC. De ligger å sparker alle veier, og da er det definitvt to i gamet.

Spennende med ultralyder på dere også fremover, hold meg oppdatert :)

Skrevet

Hei alle dere "erfarne" tvillinggravide som har kommet dere trygt inn i svangerskapet;)

Jeg er 8+1, og fikk konstatert tvillinger for en uke siden, Skal tilbake for å sjekke om de har det bra om en uke.

Men jeg kom plutselig til å tenke på en ting. Når det er 2 fostre, må man da øke progesteron-dosen? Jeg tar 2 stk utrogestan 3 ganger i døgnet. Ingen har sagt noe om at man skal øke, jeg vil bare være på den sikre siden!

Ellers kjenner jeg meg igjen i kvalmehistoriene deres. Jeg har vært så elendig siden uke 5 som jeg ikke trodde det var mulig å bli. Har vært sykemeldt 100% siden da, og ligger på sofaen hele dagen, orker ingenting.

De siste dagene har jeg vært litt bedre på formiddagen, og da blir jeg selvsagt redd. Mistet i sommer etter at kvalmen gradvis avtok.

Men jeg er skikkelig dårlig om kvelden igjen, og det er kanskje ikke uvanlig at kvalmen fordeler seg litt ulikt gjennom disse ukene?

Gleder meg til å komme lenger!

Skrevet

Så gøy at du "kaster deg på" klar som ett egg :) Bare det ble to egg *tihih*. Kjempemorsomt med tvillinger. Kanskje noen flere bekymringer, men jeg er stort sett rolig pga super oppfølging. Det lengste det har gått mellom to UL er 3 uker, og det har bare skjedd en gang.

Kvalmen var helt grusom, jeg trodde aldri jeg skulle normal igjen, og sleit voldsomt fra uke 6 til 12. Magisk nok, forsvant den over natten da jeg gikk inn i uke 13, og har ikke vært kvalm siden *tvi-tvi*. Kan brekke meg noen ganger, ved tannpuss, og ting som gjorde meg kvalm i begynnelsen, men er aldri kvalm. Håper det avtar hos deg etterhvert!

Ang. progresteron, gikk jeg kun på 1 crinone om dagen (i ettertid så jeg at jeg skulle tatt to, ooops). Gikk på det til uke 12, selv om jeg kunne sluttet i uke 10. Her vet kanskje noen av de andre mer enn meg?

Ta vare på deg selv, og hvil mye. Det er mitt tips!

Lykke til videre, og hold oss oppdatert :)

Skrevet

Hei hei.

Så moro å høre fra deg IVF- mammaer, lenge siden. Åh så jeg misunner deg for ferien din. Er så lei vinter og hjemme sitting. Vi bygger ut huset og stakkar kjæresten min jobber så mye. Men det blir så bra når vi er ferdige, med splitte nye gulver med varmekabler, nytt bad osv.

Formen er bedre her også, men kjenner meg igjen i beskrivelsen din om å bli kvalm av ting fra forrigeperiode. Jeg er 18+2 nå og merker at de vokser veldig, er og var så trøtt i den siste uka at jeg kunne sovet gjennom hele dagen. Vi var på UL i går og fikk vite at det er en gutt og trolig en jente, men hun turner så at det er vanskelig å se ordentlig. Det er så utrolig rart å få vite kjønn synes jeg. Plutselig ble det enda mer alvor. Kan liksom forestille meg familien vår, utrolig. Ul viser at alt er på plass og de vokser som de skal. Jeg er litt bekymret av og til for jeg merker ikke spark så ofte og sterkt. Men fikk vite at den ene ligger og sparker mot magen og den andre mot ryggen.

Klar som et egg; Velkommen her :). Jeg gikk på samme progresteron dosen som du hele veien, som var foreskrevet av klinikken. Jeg var litt bekymret også for progr. nivået så jeg sjekket det. I januar før jeg begynte å trappe ned var den på >191og fikk forklart at det er så bra at man måler ikke over 191. Tok ny prøve i februar, egentlig etter at jeg skulle sluttet med alle med., men tok en uke ekstra mens jeg venta på resultatene. Det var unødvendig for verdiene var like høye og gyn forklarte at kroppen har lengesiden overtatt progr. produksjonen. Kvalmen min har variert en del også fra veldig til ekstrem. Fant ut at når jeg ikke fikk gått på do på to dager (sikkelig treg mage) var jeg mer kvalm enn ellers. Jeg ble til og med kvalm av vann også og da drakk jeg litt mindre, og når jeg drakk mindre ble jeg mer kval. Uff, rart å tenke på hvor ille det har vært. Det kommer til å gå over, selv om man ikke tror ;)

Lykke til videre jenter.

Skrevet

Takk:)

Da skal jeg snakke med gynekologen min når jeg skal dit på onsdag, og høre om jeg bør teste progesteronnivået.

Det er sant, man tror nesten ikke livet skal bli normalt igjen når man er så kvalm, men tenker at "dette er min nye tilstand". Heldigvis er det jo ikke sånn;)

Så bra vi har denne tvillingtråden, jeg følger nøye med på dere som ligger foran i løypa!

Skrevet

Da har jeg vært på min første offisielle sykehuskontroll! Fikk to innkallinger i posten, en til en time i dag, og en allerede til mandag. Hadde ikke peiling på hva jeg gikk til i dag, men tok med urin for å være sikker.

Det viste seg at det var jordmortime, og kom heldigvis til en flott jordmor. Sikkert i begynnelsen av 40-årene, og virker erfaren og profesjonell, men samtidig veldig hyggelig. Det virket som hun vektla mine meninger, f.eks at jeg ikke ønsker vaginal fødsel hvis tvilling 1 ligger i sete, og hun sa at jeg hadde rett til medbestemmelse. Veldig ok!!

Ellers snakket hun litt om opplegget fremover, og jeg skal iallefall til kontroll hver 2. uke. Det er nok ikke sikkert det blir UL på hver kontroll, siden ungene er toeggede, og det ser ut til at de utvikler seg fint. Men hun tok seg god tid til å finne hjertelyden på begge, og det var ikke vanskelig faktisk. En hadde puls på 148, mens den andre på 130, den siste mest sannsynlig jenta. Festlig :)

Ellers var blodtrykk, urin og alt annet i orden, og hun var veldig positiv. Ang. sykemelding synes hun jeg skulle ta det med ro hjemme med ruging, selv om jeg er i god form. Er allerede sykemeldt altså, men godt at hun ikke ser på meg som en "slapp", fordi jeg ikke jobber, når jeg egentlig er i god form.

Hun informerte også om at de kom til å ta prøver for en bakterie, som jeg ikke hadde hørt om. Noe med G? Den kunne iallefall foresake infeksjon hos nyfødte, og var spesielt farlig hvis barna ble premature. Har nå skrevet for så mange gynekologer, at hvis de trenger prøver av meg, så kjør på. Livmorshalsen skulle vel også sjekkes regelmessig fram til uke 34, for etter det kunne de bare komme.

Det blir altså ultralyd på mandag, og får da vite hvordan oppfølgingen videre blir. Jeg vet iallefall at jeg skal spørre etter samme jordmor, for hun var så god! Hun presterte å si at jeg var en høy og slank! kvinne, som ikke kom til å ha noe problemer med en fødsel. Jeg er i følge BMIen min sykelig overvektig, men jeg har aldri brydd meg så mye om slike tall før. Alle leger og gynekologer har testet meg opp og ned, og hadde jo ikke noe problemer med å bli gravid, for å si det sånn.. Så det er litt deilig når en jordmor sier sånt :)

Hold meg oppdatert på deres kontroller og UL :)

Skrevet

Så godt med en så positiv og hyggelig jordmor!

Jeg har intrykk av at jordmødre generelt er gode og søte (så på "jordmødrene" på nrk, og de var jo nydelige alle sammen!), men man vet jo aldri likevel!

Jeg var på ultralyd idag, 9+0, og alt sto bra til:)

Tvillingene hadde begynt å sprelle, og nå kunne jeg jo se at de var ordentlige mennesker! Da ble alt så mye mer virkelig.

Gynekologen sa først at jeg kunne komme tilbake om 2,5 uker, men så nølte han litt, så på meg og smilte: "Eller synes du det blir lenge å vente?"

"He-he, ja litt..." svarte jeg.

Da sa han at jeg kunne komme på en rask kontroll neste uke, og så en lenger om 2 uker med blodprøve og utfylling av helsekort og sånn.

Betryggende!

Skrevet

Kan skrive under på at ikke alle jordmødre er hyggelige.. Grøss!! Var gjennom 4 skift da kona fødte førstemann, og alle var helt på jordet, usympatiske og lite engasjert.. Men enig i at alle jormødrene på TV er til å spise opp :) Så skjønne! Og det var sånn jeg følte for hun i dag :) Men det skulle ikke være noe problem å få samme jordmor hele veien, så lenge kan kan komme på samme ukedag hver gang, og som sykemeldt er ikke det noe problem ;) Lever jo for ruging og kontroller for tiden, hehe..

Så gøy med UL da :) Vi var vel også på en rundt uke 9, for hvis begge nurka fremdeles var der da, var sannsynligheten for at det blir to veldig høy!! En forsvinnende tvilling, forsvinner som regel før uke 9. Så var vi vel på kontroll igjen i uke 11 en gang :) Koselig! Merkelig hvor fort de blir små mennesker :) Bra at du også får god oppfølging, det er helt alfa omega.. Har vært veldig lite bekymret, og det takker jeg gynekologen min for :)

Lykke til med alt!

Skrevet

Hei. Ligger på sykehus m brukket bein og venter på svar om det skal opereres, ikke mulig >:)Fram til da er jeg fastspent med lodder og ikke kan folate sengen. Kommer en jordmor og skal se på meg i dag. Alt er så skummelt og sikkelig vondt. :'(

Skrevet

Hei andy 69!! stakkar deg hvordan har du klart og brukket beinet? har du sklidd på isen det er jo så glatt ute nå. Ønsker deg en god bedring og at de 2 små i maven har det bra .Klem fra m240

Skrevet

Å nei, det var da skrekkelig uheldig.. Men er vel ikke noe fare for babysene vel? God bedring, og hold oss oppdatert!!

Skrevet

Vært på UL i dag og alt er ok m babisene. Og hvis jeg er utrolig heldig, så blir det mulig a gispe benet mitt uten og operere. Da blir det gisp i 6-8 uker. Vet mer på mandag. Krysser fingrene.

Skrevet

Hei!! så bra at alt er bra med babyene dine. Ja nå får du ta det rolig med beinet ditt. God bedring klem fra m240

Skrevet

Godt å høre at alt er bra med babyene, men synd med beinet da. Ikke akkurat det man trenger når man begynner å bli tung fra før..

Jeg var på første vekstkontroll på sykehuset i dag, og det var ganske klinisk. Dvs, at det ble ikke noe tid til å nyte de skjønne skapningene, men tror likevel at legen målte i nesten en halvtime. Ungene er store og fine, og var hele +11 og +13 % av enlingnormalen. Det er jo fantastisk!! Deilig å vite at de faktisk er store nok til å klare seg på utesiden, rundt 600 gram. Men håper virkelig de vil bo der inne en god stund til :)

Skal tilbake på jordmorkontroll om 2 uker :)

Skrevet

Hei dere

Godt å høre IVF-mammaer at babysene vokser så bra. Utrolig deilig at du er over neste milepæl og du er nærmere målet for hver dag som går. Det med sykehus kontroll er jeg enig med deg. Ikke plass til snikk snakk, bare ren undersøkelse.

Jeg er nå nhjemme fra sykehus. Jeg datt på is mandag 28. februar i Oslo. Forsto med en gang at jeg brakk benet, og var ganske sikkert på at jeg ikke slo mage, men var kjempe redd. Ble fraktet med sykebil på legevakt først, hvor de konkluderte med at det var komplisert brudd og måtte opereres innen 6 timer. Jeg hadde så vondt og var så redd at jeg bare skrek om at jeg vil ikke for jeg har babyser i magen. Jeg har hvert fall oppnådd at de satte benet på plass, uten bedøvelse!! og vurderte alternativer. Til slutt fikk jeg lokalbedøvelse og boret en pinne gjennom helen for å kunne dra på plass benet i håp om å få den til å gro. Etter 8 døgn i strekk fikk jeg da gips som skal trolig sitte i 8-10 uker. Problemet er bare at gipset går fra tærne til lysken. Så sitter jeg nå i rullestol med benet rett ut. Jeg har både vondt i rompa, bekken og trykker magen. På grunn av fare for blodpropp må jeg stikk i meg selv Fragmin som er en type blodfortynnende. Dette blir en lang og vond svangerskap, er jeg redd for. Men babysene vokser og er så store som enlinger. Bra med morkake og fostervann, de har stor mage og svelger og puster på UL. Så det er bare å bite sammen og ruge videre.

Hvordan er formen m240?

Skrevet

Herregud, du har virkelig uflaks!

Først mange ukers ekstremkvalme, og så, når du skulle nyte 2. trimester før du ble for stor og tung, så blir du lenket til en rullestol!

Håper du klarer å holde motet litt oppe, selv om det sikkert er letter sagt enn gjort...

Selv håper jeg så veldig at kvalmen skal gi seg, har nå ligget på sofaen i 5 uker, er straks 11 uker, og krysser fingrene for at det gir seg i uke 12. Jeg holder på å bli sprø, og lengter etter kolleger, den nydelige 1.klassen jeg er lærer for, og å bare kunne gå rundt som et vanlig fresht og oppegående menneske.

God bedring til deg, hold ut!

Skrevet

Hei andy69!!! stakkars deg er ikke måte på heller da vel? du får bite tennene sammen og holde ut. Bra at det er bra med babyene dine det er bra. Formen min er bra nå. Kvalmen har gitt seg heldigvis. men er sliten om kvelden . Legger meg tidlig.Jeg har også fått urinveisinfeksjon og det er ikke noe sælig. men har ikke noe vondt. Går på pencelin i 1 uke. Jeg skal på ultralyd til onsdag 16 mars. Gleder meg veldig til det. Håper det er fortsatt liv da. Matlysten er veldig bra om dagen, men spiser ikke noe usunt som kaker og gotterier. Har du hørt noe fra mumrikken? jeg har ikke sett at hun har vært her inne på veldig lenge. Jeg bare håper det går bra med henne og babyen hennes. Hilsen m240

Skrevet

Hei dere ;)

Flott å høre at det går bra med dere alle, til tross for foten din Andy. Jeg har trukket meg litt unna i det siste etter at vi fant ut at den ene lille tvillingens hjerte sluttet å slå for noen uker siden. Trengte litt tid til å fordøye alt og finne veien videre... En har iallefall ingen garantier i dette gamet her! Det går heldigvis bra med den andre, så vi krysser fingrene videre!

Klem og lykke til videre til dere alle :)

Skrevet

så bra Mumrikken!!! Det var godt å høre at det går bra med deg. Helt klart at du trenger tid til å komme deg. Fint at det går bra med den andre. Med meg går det mye bedre nå er ikke kvalm lenger. Skal på ultralyd til onsdag det blir spennende. Håper at alt er bra. Jeg er veldig beskymret om dagen. Etter det som skedde deg. Men får håpe at det går bra. Klem fra m240

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...