desember2010 FØDEKLAR Skrevet 3. januar 2011 #1 Skrevet 3. januar 2011 Har siden 2-3 tiden i dag hatt masse modningstegn! Mange harde kynnere og tak i ryggen. Lurer på om det endelig er vår tur jeg etter 5 døgnet på overtid =) spennende
snupp86♥ Skrevet 3. januar 2011 #2 Skrevet 3. januar 2011 hvordan er det med deg? skjer det noe spennende???
desember2010 FØDEKLAR Skrevet 3. januar 2011 Forfatter #3 Skrevet 3. januar 2011 Det gir seg i hvertfall ikke så tar det foreløpig som ett godt tegn på at det er noe på gang. Men er 1.gangs og har hatt et 100%problemfritt svangerskap hvor jeg har kunnet vært utrolig aktiv. Så når jeg først kjenner noe som helst blir jeg jo helt på tuppa! he he. Aner jo egentlig ikke hvordan kynnere kjennes ut en gang. Men nå er det masse harde tak nedenfor navelen som oxo trekker seg rundt til ryggen og som gjør at jeg dovner bort i beina......... De takene varer i 20-40 sekunder og kommer hvert 5-12 minutt ca. Spennede!
ambumamma Skrevet 3. januar 2011 #4 Skrevet 3. januar 2011 SÅ spennende ikke lett, men prøv og hvil litt. Kan trengs det hvis det er fødsel på gang. og masse lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå