Gå til innhold

Kristina, Secret Flower eller andre som vil prøve seg: Kunne dere sett hit litt?

Anbefalte innlegg

Har noen spm som det hadde vært fint om noen ville se om de kunne svart meg på:) Først og fremst er jeg litt nysgjerrig på hvem som gjemmer seg i magen min. Er det en gutt eller ei jente?

I tillegg lurer jeg litt på jobbsituasjonen min. Kan dere se om det ligger an til en ny jobb og evt en ny arbeidsplass for meg i 2011? Evt si litt om hva dette innebærer:)

Kanskje ikke de enkleste spm akkurat den siste biten iallfall, men hadde blitt veldig glad om noen hadde hatt tid til å ta en titt og kanskje fått svar på noen av dem:) På forhånd, takk!

Fortsetter under...

Hei:) Jeg kan godt ta en titt på deg, men ta det med en klype salt, er rimelig ny i dette:)

Hehe, jeg ser du har to gutter fra før, men jeg får faktisk opp enda en gutt:)

Når det kommer til jobbsituasjoner får jeg opp små forbedringer, men trur ikke det blir noe jobbskifte dette første halvåret.. Får opp at det blir bedre til høsten, slutten av sommeren, men får dessverre ikke opp noen detaljer om det..

Si gjerne i fra om kjønnet:)

Hei! Tusen takk:) Veldig koselig at du ville ta en titt! Skal gi tilbakemld på kjønn etter ul neste uke. Spennende å se om du har rett!:) Jobb må nok uansett bare vente og se hva som skjer...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...