Drømme Stress ned-mamma Skrevet 3. januar 2011 #1 Skrevet 3. januar 2011 ....så da tenkte jeg at hvis jeg skriver det her så dukker den vel opp Er det ikke sånn det pleier å være da? Haha Skulle hatt den i dag, men den kommer vel snart..korsryggen tar nemlig knekken på meg, så det er bare et tidsspørsmål før første tak i magen. Håper det funker like godt med eller uten baktanke, innlegget mitt. Hehe.. Godt nytt år!
*sommerbris* Skrevet 3. januar 2011 #2 Skrevet 3. januar 2011 Ja, ville ikke det vært typisk Korsryggen tar knekken her også... på 10. dagen... venter og venter Good luck til deg hva som enn måtte skje )
Noah 08. Skrevet 3. januar 2011 #3 Skrevet 3. januar 2011 Håpa på noe sånt i mellomjulen jeg å,men ingen mens enda...14 dager over.. testet negativt på nyttårsaften så venter bare på TR...håper hu kommer snart,blir gal av denne meningsløse ventinga..
Storesmurf+Lillesmurfene Skrevet 3. januar 2011 #4 Skrevet 3. januar 2011 Huff ja. skal ikke være greit :S Her sank tempen fort ned og for tidlig ned også, og kjenner skikkelige mensmurringer idag den kommer vel iløpet av morgendagen tenker jeg.. isj
Drømme Stress ned-mamma Skrevet 3. januar 2011 Forfatter #5 Skrevet 3. januar 2011 Nå vet jeg at jeg hadde eggløsning, Noah, så da blir det ikke mange dagene uansett...med mindre jeg skulle være gravid helt plutselig...noe jeg ikke tror. Ingenting enda... *lokkelokkelokke* Og jeg som har hatt dønn, stabil lutealfase på 12 dager i mange måneder..
Storesmurf+Lillesmurfene Skrevet 3. januar 2011 #6 Skrevet 3. januar 2011 Hmm, kansje ugler det noe i mosen her da tro?
Make№4 Skrevet 4. januar 2011 #7 Skrevet 4. januar 2011 Hei Drømmestressless.. Sitter som du å venter på TR...15 dager siden EL og på dag 29 idag, trodde den skulle komme igår pga mensmurringer og en korsrygg som jeg trodde skulle knekke rett av. Ingen TR ennå,men regner med den kommer i løpet av dagen,da jeg ikke føler meg gravid på noen måte! Lykke til til deg!! :-)
Drømme Stress ned-mamma Skrevet 4. januar 2011 Forfatter #8 Skrevet 4. januar 2011 ...eg innlegg med overlegg funka tydeligvis ikke! Hehe. Ingen mensen enda... :-| Og ingen vond korsrygg eller mage..hm.. Jaja..får vente et par dager til. Kommer nok. Lykke til til deg også Make№4!
Turbotrollet & Lille Sprell♂ Skrevet 4. januar 2011 #9 Skrevet 4. januar 2011 Kanskje jeg må joine dere?! Hehe... Har hatt rimelig stabile sykluser siden jeg fikk tilbake mens i mars. Vært ca 31-34 dager og det er rimelig stabilt for å være meg Er på dag 39 nå. Masse mensmurringer, men den kommer jo bare ikke. Testet torsdag etterminndag og den var negativ. Kanskje ta en test til snart? Har ikke så stor tro på at det er noe på gang, så er vel heller bare å håpe at det hjelper å skrive her inne. Da dukker den nok opp
Carina har to små gull Skrevet 4. januar 2011 #10 Skrevet 4. januar 2011 Krysser fingrene for deg kjære drømme Spennende å følge med deg På tide at enda en sliter skal komme over på andre siden
vartogdensötalillaflickanvägen Skrevet 4. januar 2011 #11 Skrevet 4. januar 2011 Ja, jeg heier på deg Drømme-stress! Er innom å ser etter deg av og til siden jeg husker deg så godt fra jeg var her selv. Kan du ikke ta en test? Synes virkelig det er din tur nå altså!!
*Ønskergjerne* Skrevet 4. januar 2011 #12 Skrevet 4. januar 2011 Hei! Syns du skal kjøpe deg en test og teste i morgentidlig på morgenurin. Har du noen følelse da på at noe er i gjære? Jeg venta over en uke etter IKM og hadde ikke noen forhåpninger eller følelse,bortsett fra den dagen jeg testa,følte på meg at den kanskje var positiv Å jammen var den det:) Som Carina sier,på tide at enda en sliter kommer videre
Make№4 Skrevet 4. januar 2011 #13 Skrevet 4. januar 2011 Hei igjen... Hjalp for meg å skrive her iallfall for nå kom TR...:-P Lykke til til deg drømme, håper og krysser for at du er heldig så den IKKE kommer! )
Lady`83 Skrevet 4. januar 2011 #14 Skrevet 4. januar 2011 Fortsatt noen som venter på tr? Skulle egentlig hatt den på fredag, men har sen el og venter derfor på når den evt skulle komme.. 4 dager over tiden jeg vanligvis får tr...
Noah 08. Skrevet 4. januar 2011 #15 Skrevet 4. januar 2011 Aha... er ikke heeelt sikker på El jeg...stressa den sikkert bort med eksamens nerver i starten på desember.. ingenting enda heller.. hadde grusomt vonde menssmerter dagen før forventet Ikm 20.12. bare litt vondt i ryggen og murringer av og til etter det. Krysser fingrene for at ting ordner seg..
Esperanza84 - gravid! Skrevet 4. januar 2011 #16 Skrevet 4. januar 2011 Nå er jeg spent Drømme stress-less...har tanta komt??? Håper ikke det! Krysser fingrene for deg!!!! Håper virkelig at din tur er komt!!
Drømme Stress ned-mamma Skrevet 4. januar 2011 Forfatter #17 Skrevet 4. januar 2011 Ingen tante enda, gitt!! Nesten så jeg begynner å få panikk her ..men det er kanskje det som må til..må bare få litt panikk og planlegge testkjøp. Hehe..
Carina har to små gull Skrevet 4. januar 2011 #18 Skrevet 4. januar 2011 Har du ingen tester liggende??? Er jo spennende dette her
Drømme Stress ned-mamma Skrevet 5. januar 2011 Forfatter #20 Skrevet 5. januar 2011 Å begynne og kauke på nettet worked like a charm! Våkna i 4-tiden i natt...detaljene skal jeg utelate, foruten at jeg måtte proppe meg full i piller for i det hele tatt klare å stå på beina.........jeg klarer ikke dette så veldig mange gangene til før jeg gir opp.. blir for vondt.. fysisk vondt altså!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå