Gå til innhold

Stellevesketips anyone?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen som har tips til bra og billige stellevesker, og hvor man får kjøpt? Nett eller butikk.

Aner ikke hva man har behov for.. De er jo så sykt dyre på barnas hus etc, har sett litt på finn men tar gjerne som sagt i mot tips ja. Takker og bukker :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Henger meg på og spør om man egentlig trenger "stellevæske"? Det er faktisk en av de tingene som ikke står på lista mi. Har et overflod av ryggsekker, bager og PC-vesker hjemme. Hovedsaken er vel innholdet, tenker jeg?

Gjest gry1986
Skrevet

er veldig greit å ha en stelleveske. men ikke kjøp "stelleveske" de koster flesk.

jeg fikk tips om å gå på ikea å kjøpe en skuldertaske der, de er store, billige og er god kvalitet. trenger ikke å ha 5 lommer i veska.... da finner man som regel aldri ting fort nok. ;)

Skrevet

Jeg har bestilt meg en Skip Hop stelleveske hos Mamas & Munchkins, der var det masse lekkert, i tillegg er det endel billigere enn å kjøpe i Norge. Jeg har kjøpt den for tvillinger og sparer ca 400,- ved å kjøpe den her. Søk evt. på Mamas & Munchkins på google.no.

Skrevet

Lillepinsen.no har også endel fine stellevesker :-)

Skrevet

Trykker visst litt for fort på lagre-knappen jeg. Mange ser ikke behovet for stellevesker, jeg skal ha nr 3 og 4 og har alltid hatt veldig behov for stelleveske. Lette å henge på vogn, integrert stellematte, tilpassede lommer for mobil, flasker o.l. I tillegg har jeg nok et snev av vogndilla og koser meg med å finne matchende stelleveske til vogn(er) jeg har kjøpt. Synes nok det er litt mer "sexy" med en matchende stelleveske enn en ryggsekk med reklame e.l. men det er nå min mening da.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...