Gjest Skrevet 3. januar 2011 #1 Skrevet 3. januar 2011 Vi har begynnt å prøve igjen i desember, og nå har jeg forventet mens om en uke, men igår kveld oppdaget jeg litt blod i utfloden (veldig rosa).. Og omigjen idag nå når jeg var på do. Det minner meg om festeblødningen jeg hadde når jeg var gravid med dattern min.. Igår kveld begynnte jeg å få vondt i puppene og det føles som dem brenner. Jeg hadde aldri forventet å bli gravid første forsøket, eller tviler på det men begynner jo å lure siden det var så likt festeblødningen ( jeg pleier aldri å spotte eller få blødning ved eggløsning)... Har lyst å ta en test .. Men det er jo helt urealistitks å ta en test så tidlig!!
Klar for nr 2 Skrevet 3. januar 2011 #2 Skrevet 3. januar 2011 Tror og jeg hadde en festeblødning i dag! Vi bestemte oss for å prøve i slutten av nov, så om jeg er gravid nå gikk det fort dette Har googlet festeblødning litt og den kan komme i alle mulige former. Rosa blod, rødt og brunt. Kan være 2 dråper eller en del. Virker som de fleste som får dette er gravid... Blir så utrolig spennende å teste til helgen! Her er det 5 eller 6 dager siden el, og håper ikke mensen kommer neste tirsdag Krysser fingrene for at vi begge hadde festeblødning, og hopper over til 1. tri snart!
Gjest Skrevet 3. januar 2011 #3 Skrevet 3. januar 2011 Så spennende, da venter vi mens smme dag da:) Artig!! Jeg vet ikke når jeg hadde eggløsning, jeg pleier aldri å få sånn blødning mellom mensen osv. Det var sååå rosa og helt likt det jeg hadde med datteren min når jeg fant ut jeg var gravid. Krysser fingrene.. Men vil ikke ha for store forhåpninger heller. Har du noen symptomer? Skal du evt teste?
Klar for nr 2 Skrevet 3. januar 2011 #4 Skrevet 3. januar 2011 Nei prøver å roe meg ned her jeg sitter....! Kan jo bare være noe annet grums... Her går syklusen som ei klokke, og bruker aldri spotte eller noe. Så er langt ifra normalt for meg. Har vært kvalm noen kvelder, men ellers er alt som normalen. Har kanskje måtte gå på do oftere det siste døgnet. Prøver å ikke kjenne etter! Enn du? Først hadde jeg tenkt å vente til mandag før IKM. Reiser bort på lørdag, og tenkte at jeg måtte jo nesten teste før vi dro på lørdag... (: Men nå er jeg fornøyd om jeg klarer vente helt til lørdag!! Forrige pp blåste jeg bort tester for ca 500,-, så skal virkelig prøve å roe testingen! Men er jo så speeeeeennnnnneeeeennnnde dette!
Gjest Skrevet 3. januar 2011 #5 Skrevet 3. januar 2011 Samme her, jeg er nesten såååå sikker på det er festeblødning, både idag og igår og idag var det klart, har litt mensmurring i magen idag og stikkinger i puppene det er det.. Ikke noe spesielt annet.. Hodepine.. Men vil ikke bli skuffet, sist fikk jeg posititv test tidlig og det var kjemisk graviditet Åå klrer ikke å vente til helgen, vil teste meg NÅÅÅ men det er ikke mulig haha:-) Litt *smågal" alt..
Klar for nr 2 Skrevet 3. januar 2011 #6 Skrevet 3. januar 2011 Var det kjemisk graviditet den gangen du hadde festeblødning eller? Har søkt en del i dag og da var det noen som hadde SA når de hadde festeblødning, men hadde ikke festeblødning når graviditeten gikk fint... Hmmm- tror jeg skal slutte å lese nå!
Gjest Skrevet 3. januar 2011 #7 Skrevet 3. januar 2011 Nei jeg hadde festeblødning med datteren min, det var akkurat som nå, litt rosa utflod ca en uke før forventet mens. De andre gangene har vært gravid 2 ganger etter og mistet da hadde jeg ikke festeblødning, så krysser fingrene for dette er et godt tegn
Metti er håpefull Skrevet 3. januar 2011 #8 Skrevet 3. januar 2011 heisann Jeg hadde også en rosa blødning i kveld !!! Men i motsetning til dere så pleier jeg å spotte før mens så har lite håp ... Men resten av kroppen tyder på at det er anderledes denne mnd . Hadde helt klar utflod tidligere i dag så dette var utrolig drit dersom det ikke er festeblødning
Gjest Skrevet 4. januar 2011 #9 Skrevet 4. januar 2011 ÅÅ når venter du tante rød da Metti ? Krysser fingrene for deg at det var festeblødning ( og for oss alle).. Dumme meg tok en test idag, sånn man kan ta 6 dager før forventet mens... Selvsagt negativ !
Klar for nr 2 Skrevet 4. januar 2011 #10 Skrevet 4. januar 2011 Ha ha Audrey85- det gjorde jeg og!!! 1 uke før IKM- hallo???! Har ikke sagt noe til mannen for hun synes jeg er helt tullete, så er godt å høre vi er flere (: Så godt å høre det var med jenta di du hadde festeblødning.. Ble litt engstelig i går- men har jo ikke lest det andre plasser enn på forum som dette. Så da bør en jo egentlig ikke legge altfor mye i det. I dag har jeg hatt en del utflod, litt rar konsistens egentlig. Liksom kremaktig. Klarer ikke huske nå, men er det ikke vanlig man er "tørr" fra litt etter EL til IKM?? Spennende, spennende- da satser vi på at vi er hvertfall 3 med festeblødning de siste dagene!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå