Gå til innhold

Usikker EL testing, noen som har opplevd det samme?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei:)

Jeg fann ut at jeg ville prøve EL tester denne mnd, greit å vite når en har EL. MEN jeg er jo bare mer forvirret.

28des. var det klart og tydelig positiv, 29 des. var det negativ. Så det vil vel bety at mest sannslynlig EL var rundt de dagene.

I går tok jeg en test, bare for moro. (er litt moro å teste) Men det var også klart og tydlig positiv. Vart rimelig frustrert over det, skjønner ikke helt hva det betyr!?

Tok en i dag etter jobb og den var også positiv.

Noen andre som vet hva det kan bety eller har opplevd dette?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ingen som har opplevd noe lignende?

Jeg får leve vidre i uvitenheten da ;)

Skrevet

Bruker du billigstrimmel? Vet du at positivt kun er dersom teststreken er like sterk eller sterkere enn kontrollstreken? Dvs at det holder ikke med to streker. Men det vet du kanskje?

Skrevet

Det er stav, fra billigtester:)

Ja, det vet jeg.. teststreken var mye tydligere enn kontrollstreken. Derfor jeg blir litt oppgitt!!

Skrevet

Ja, da skjønner jeg at du lurer! Høres merkelig ut! Men er det ikke slik at man av og til kan teste positivt i flere dager før egget endelig slippes? hmmm... Får håpe du får svar av noen som vet mer enn meg! Lykke til!

Skrevet

Samme erfaring som deg.

Les gjerne innlegget mitt: to el i en syklus

Skrevet

Jepp. MEn, som jeg har lest mange andre steder, så er ikke en positiv EL test noen garanti for at egget slipper, bare et varsel på at kroppen gjør et forsøk. Dersom den ikke får det til, vil man på ny få positiv EL test, i samme syklus, fordi kroppen prøver igjen. :)

Og temping har jeg funnet ut at er finfint for å konstantere EL. Jeg fikk pos EL test på dag 17 og 18, men ingen tydelig temp økning. Nå er jeg på dag 28, og dag 25, 26 og 27 fikk jeg like sterke streker, i dag var teststreken nesten svart, så sterk var den.. Så nå håper jeg å få en temp-økning i morgen eller onsdag!

Skrevet

Tusen takk for svar:) Kjekt å høre litt andre sine opplevelser!

Spørst om det er en ny eggløsning da. Tok enda en test i dag, og den va negativ!

Så da har jeg forhåpentligvis eggløsning rundt disse tider :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...