Et lite nurk Skrevet 3. januar 2011 #1 Skrevet 3. januar 2011 Heisann! Er veldig i tvil her... Ville dere latt babyen være hjemme hos barnefaren i 6-7 timer (skal ta en eksamen 1 times biltur unna) - Hun tar flaske og han er veldig flink med henne så det er vel meg det kanskje er verst for... Allikevel hun er mest trygg ved puppen og har grått litt før hun tar flaske tidligere... Hmm, er jeg hysterisk som synes det er fælt å skulle reise fra henne? Hva ville dere gjort? Tatt eksamen eller utsatt den? (kan ta den i juni også - null problem)
Lykkemin Skrevet 3. januar 2011 #2 Skrevet 3. januar 2011 det er nok verst for deg, men jeg må innrømme at jeg hadde ikke klart å konsentrere meg om å skrive så for min del hadde det ikke vært noen vits.. hva med at de to blir med på turen så kan de gå en tur eller gjøre noe annet mens du har eksamen og blir det for ille så kommer de og henter deg?
Et lite nurk Skrevet 3. januar 2011 Forfatter #3 Skrevet 3. januar 2011 Tusen takk for svar! Det var vår opprinnelige plan, men så tenkte vi det kanskje ble slitsomt for henne å kjøre 2,5 timer i bil + være 4 timer rundt omkring ute et sted - hjemme er hun hvertfall trygg og glad og kan leke litt på gulvet inne... Men nå vet jeg ikke mer, ble vanskelig dette her...
Canari Skrevet 3. januar 2011 #4 Skrevet 3. januar 2011 Jeg synes dette høres helt uproblematisk ut! Så lenge hun er hjemme i trygge omgivelser sammen med pappa, og tar flaske, må vel det være det beste. Så bra for far og barn å få være litt sammen uten at mamma henger over dem hele tiden :-)
Mrs. Fix It- stor+liten Skrevet 3. januar 2011 #5 Skrevet 3. januar 2011 enig med canari.. er godt for pappen også å få litt alenetid med småtten hun har det jo bra hos pappen også.. vi har tildig vent være til å være med andre og har aldri problem med det.. en venninde kunne ikke gå fra sønnen før nå, for han roet seg kun hos mammaen(litt bortbrelt mener eg ) nå er han 6 mnd.. du trenger jo litt frie armer du også av og til vel?
Et lite nurk Skrevet 3. januar 2011 Forfatter #6 Skrevet 3. januar 2011 Jo, helt klart deilig med litt "fri" av og til! Jeg har bare ikke vært så langt borte så lenge enda...Det er jo kjempefint for pappaen å få litt alenetid, men synes det er litt tidlig med så mange timer for vesla borte fra puppen! Som sagt - veldig usikker, men utrolig takknemlig for innspill!
romsa Skrevet 3. januar 2011 #7 Skrevet 3. januar 2011 Hei! Jeg synes ikke dette høres problematisk ut i det hele tatt... Fint for både barn og pappa å få litt alenetid? Det er i alle fall min erfaring. Jeg har selv hatt kortere turer ute av huset slik at de to får kose seg sammen. Bare gode erfaringer med det. Lykke til med eksamen!
Et lite nurk Skrevet 4. januar 2011 Forfatter #8 Skrevet 4. januar 2011 Hmm, ja - takk for det! Tror jammen jeg skal prøve å få tatt den!
Ronja&Odin Skrevet 4. januar 2011 #9 Skrevet 4. januar 2011 det er jo pappaen til barnet er det ikke?? jeg personlig har aldri hatt problemer med og la pappaen til mine barn være alene med de.. han er verdens flinkeste og jeg stoler på han... det er noen timer bare jo?!?! jeg hadde ikke giddi og utsatt den av den grunn
Sugarbells med 2 jenter<3 Skrevet 4. januar 2011 #10 Skrevet 4. januar 2011 Dette går bra:) Lykke til på eksamen:))
fjellgeita♀09 ♂10baby14 Skrevet 5. januar 2011 #11 Skrevet 5. januar 2011 Jeg reiste vekk fra min baby en hel dag da hun var 2 mnd. Hun var hjemme sammen med pappaen. Jeg hadde med meg brystpumpa på innerlomma Det er ikke hysterisk å syns det er fælt å reise fra henne. Det er helt normalt, men det er nok alltid verst for mor. Jeg savnet jenta mi veldig, men det gikk veldig bra fordi om. Jeg visste jo at hun var i trygge hender hos pappan. Nå er jenta mi 15 mnd, og jeg syns faktisk det er verre å forlate henne nå, enn da hun var et par mnd gammel.
MammaTilEnPrins-ØnskerNr2<3 Skrevet 5. januar 2011 #12 Skrevet 5. januar 2011 Måtte nesten le litt da jeg så dette innlegget. Da jeg leste "reise vekk fra babyen", tenkte jeg at du og barnefar skulle på ferie en langhelg e.l. Men du skal jo bare ta en eksamen, og er hjemme etter noen timer. Og ungen er hjemme med pappaen! Dette syns jeg hørtes hysterisk ut altså. Har ikke pappaen vært hjemme aleine med ungen sin ennå? Tror både ungen og ikke minst pappaen, har godt av litt aleine tid! Reis nå og ta eksamen, og vit at babyen har det helt fin med pappaen sin Du sier jo han er flink med babyen, og h*n tar flaske. Ser ikke helt problemet her jeg altså Her i huset krever pappaen aleine tid med ungen. Han omtrent "kaster" meg ut, til venninner, på spa, på kino, til frisør osv. Han har også lyst å være litt aleine med guttungen for å bli ORDENTLIG kjent med han, slik jeg blir på dagtid når han er på jobb
Cornelianelia Skrevet 5. januar 2011 #13 Skrevet 5. januar 2011 Ta eksamen! Eneste jeg ville bekymret meg for er din melkespreng i løpet av dagen. Når man har en så liten baby, kommer du til å merke det veldig dersom du ikke pumper deg i løpet av dagen. Legg inn tid til pumping før eksamen begynner så du ikke blir helt sprengt mens du skriver. Lykke til!
Luna79 Skrevet 5. januar 2011 #14 Skrevet 5. januar 2011 Reis avgårde med god samvittighet!! Både far og barn har godt av litt alenetid sammen, både for å bli bedre kjent og for at far kan se hvor stor jobb det er å være hjemme med en liten baby. Skjønner at det kan være vanskelig å være borte, men dette kommer sikkert til å gå kjempefint Lykke til!
Et lite nurk Skrevet 6. januar 2011 Forfatter #15 Skrevet 6. januar 2011 Hehe, ja! Seperasjonsangsten har roet seg nå! Det er klart det er bra for pappaen med litt alenetid med den lille! Så nå blir det brystpumpe (takk for tips, tenkte jo ikke på det) og eksamen! Hurra!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå