Gå til innhold

leggetid for baby ca 9-10 uker....

Anbefalte innlegg

Skrevet

..når legger dere babyen? og når sovner isåfall den lille?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

her finner lillemor skjelden roen før kl 23, vil heldst henge i puppen fea kl 2000, slitsomt.............

Skrevet

gutten min på ca 8-9uker har en urolig time før han finner roen i 22-23 tida..

Skrevet

vår baby på 8-9uker har siden fødsel av lagt seg mellom elleve og tolv engang samtidig som oss....prøvde igår med ti tiden men det falt ikke i god jord hehe...ikke snakk om noe seng da nei....tok han med meg inn i stuen og la han i vognen og der kubbet han på ett blunk:)

Skrevet

Vi prøver å få henne i seng tidligere, nå begynner vi i 20-tida og hun sover i egen seng mellom 21-21.30. Håper vi kan få kvelden for oss selv fra 20 snart, et par timer voksentid hadde vært fint.

Skrevet

Lillegutt her på 10 uker legger seg sammen med oss i 23-tiden. Har gått fint til nå, men kjenner noen timer for oss selv som kjærester igjen hadde vært bra!

Tenkte å få han i seng til halv ti i kveld og så ta det litt og litt tidligere i løpet av den neste tiden. Målet er å ha han i seng til 20.00 i løpet av en månedstid.. Regner ikke med det skal bli noe problem å få han inn i den rytmen. Men for i kveld ser det ikke lyst ut, småtten ligger å sover søtt nå...kanskje jeg vekker han snart og gir han et bad før han får litt pupp, selv om han egentlig ikke er innstillt på mat igjen før kl. 22..Bad pleier jo å gjøre babyer litt ekstra tørste og døsige, så kanskje det gjør susen for i kveld..

Skrevet

Lille engelen min er 8,5 uke. Her har han ikke funnet roen før rundt 22-23 tida hver kveld, etter mye skriking :( Men i fra og med i dag tenkte jeg at jeg skulle begynne å bade han hver kveld i 18-19 tida. Så i kveld ble han badet kl 1815 og fikk pupp kl 18:45. Etter det koste vi litt, så la jeg han på rommet vårt kl 1920, for da var han begynt å gjespe og gni seg i øynene. Han sovnet etter 10 min og jeg har bare vært inne 1 gang etter det for å rugge litt på senga hans. Nå har han sovet siden 1950.. Krysser fingrene for at han har sovnet for natten nå. Hadde vært sååååå deilig! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...