Billie Jean Skrevet 3. januar 2011 #1 Skrevet 3. januar 2011 Jeg var ikke kvalm med jenta mi, men dette svangerskapet har ført mye kvalme og uggenhet med seg. Kan det være fordi det er gutt? Jeg er i uke 10. Hva er deres erfaringer? Noen som har vært kvalm med jenta og ikke med gutten?
Dottie80 Skrevet 3. januar 2011 #2 Skrevet 3. januar 2011 Jeg venter en gutt - har ikke vært kvalm et sekund i svangerskapet. Så tror ikke det har så masse med hvilket kjønn man bærer på...
Utålmodig fødeklar♥J07, G11♥ Skrevet 3. januar 2011 #3 Skrevet 3. januar 2011 Like kvalm med jenta som med gutten jeg venter nå...
<harmoni> Skrevet 3. januar 2011 #4 Skrevet 3. januar 2011 ingen sammenheng her værtfall.. har en gutt og venter en gutt.. fin i form på første, helt grusomt med mini i magen frem til uke 14-15
Februarmamma 2011 og 14? Skrevet 3. januar 2011 #5 Skrevet 3. januar 2011 Ventergutt og har ikke vært kvalm et sekund enda. Snakket med svigermor om dette, hun har født 2 gutter og var veldig kvalm med den andre - ikke den første.
maya80 Skrevet 3. januar 2011 #6 Skrevet 3. januar 2011 Som oftes blir man kvalmere med jenter enn gutter, men dette er veldig varierende. Jeg hadde hypermessig med første jenta og knapt kvalm i svangerskap nr 2 og 3 dette var en jente og gutt. Så kom kvalmen tilbake for fullt i dette svangerskapet derfor trodde jeg det var jente men det er en gutt
mamseeeen Skrevet 3. januar 2011 #7 Skrevet 3. januar 2011 Har to jenter fra før. Var da kvalm fram til uke 15/16. Nå venter vi gutt og JA.. jeg er kvalm/oppkast. Startet i uke 4 og er fortsatt kvalm/oppkast i uke 34. Men jeg har hørt motsatt. At man er kvalm med jente og ikke med gutt )
MMJ+ Skrevet 3. januar 2011 #8 Skrevet 3. januar 2011 Var kvalm til uke 16-17 da jeg gikk med jenta mi, denne gangen venter jeg gutt og har nesten ikke vært noe kvalm.
på'n igjen:)*fødeklar* Skrevet 3. januar 2011 #9 Skrevet 3. januar 2011 Har to jenter fra før.. Var ikke kvalm en dag.. Nå var jeg kvalm i 13 uker, og jeg venter en gutt denne gangen.. Men det er nok ikke noe sikkert tegn på hva man bærer på. Jeg har mine jenter med en annen far vet ikke om det spiller noen rolle men.
♥Mammatil3små♥ Skrevet 3. januar 2011 #10 Skrevet 3. januar 2011 Mange har sagt til meg att om man er kvalm venter man jente, og om man er i fin form kommer det en gutt... Meen... Min første er en gutt. Da var jeg kvalm omtrent fra jeg fikk positiv test ,og til 1 mnd. før fødselen. Kastet opp hver eneste dag... Nr. 2 er også en gutt, og den gangen var jeg kvalm fra uke 8 til jeg var 5-6 mnd. på vei... Denne gangen var jeg kvalm fra positiv test til ca. uke 17... Kan være det innimellom ennå,men er veldig sjelden... De sa på ultralyd att det er en jente...Så for min del har iallefall guttesvangerskapene vært de med mest kvalme...
Mama88 Skrevet 3. januar 2011 #11 Skrevet 3. januar 2011 Har heller ikke vært kvalm et sekund under svangerskapet, og jeg venter gutt =)
J -76 Skrevet 3. januar 2011 #12 Skrevet 3. januar 2011 For meg har det vært omvendt. Jeg var kjempe kvalm hele 1 trim da jeg gikk med jenta mi. Denne gangen venter vi gutt og har ikke vært kvalm en dag.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå