Anonym bruker Skrevet 3. januar 2011 #1 Skrevet 3. januar 2011 Er det større sjanse for spontanabort hos oss med pcos?
Kicam Skrevet 3. januar 2011 #2 Skrevet 3. januar 2011 Ja, det er det dessverre.. Ganske mye større sjanse for å SA enn kvinner uten PCOS.. Leste et eller annet sted at vi med pcos har hvertfall dobbel så stor sjanse for SA enn de uten pcos.
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2011 #3 Skrevet 3. januar 2011 Oi! dobbel så stor sjanse? er det noe man kan gjøre for å minske sjansene for SA?
Kicam Skrevet 3. januar 2011 #4 Skrevet 3. januar 2011 Folat er greit å ta allerede når du begynner å prøve, det skal minske sjansene litt.. Men selv om vi har PCOS betyr det ikke nødvendigvis at vi SA. Så blir man først gravid, er vel det viktigste å tenke positivt og prøve å ha vanlige hverdager.. Men jeg har ikke blitt gravid enda, så vet ikke om jeg kommer til å tenke mye på det.. Men jeg tar hvertfall folat hver dag:) Dette får man jo kjøpt reseptfritt på apoteket..
lindynatt Skrevet 3. januar 2011 #5 Skrevet 3. januar 2011 Metformin senker SA risikoen ganske drastisk
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå