*høygravid med lillemor* Skrevet 3. januar 2011 #1 Skrevet 3. januar 2011 Er glad jeg ringte føden, å de fikk sjekket meg. Jeg hadde vist rier, å hadde en cm Åpning. Så ble sendt rett til Ullevåll sykehus. Nå har jeg sengepåbud å må ligge helt i ro. Har fått modningsprøyte til babyen i magenn, å fått slik som skal stoppe riene mine. Så her kan jeg bli liggende en god stund gitt. Blir ikke ting noe bedre, så blir det keisersnitt.. Jeg er kjempe redd, å kjempe fortvilet. Jordmødrene her er så sinna å jeg blir kjempe fortvilet når jeg føler jeg ikke blir hørt her. Gleder meg virkelig til jeg får komme tilbake til Drammen sykehus !
Utålmodig fødeklar♥J07, G11♥ Skrevet 3. januar 2011 #2 Skrevet 3. januar 2011 Å kjære deg, så bra du ringte! Skjønner godt du er redd og fortvilet, men dette går nok så fint:) Hvorfor blir det kanskje ks og hvorfor er jordmødrene så sinna?! Får håpe det stabiliserer seg slik at du får dratt tilbake til ditt lokalsykehus. Masse masse lykke til!!! Tenker på deg:)
*høygravid med lillemor* Skrevet 3. januar 2011 Forfatter #3 Skrevet 3. januar 2011 Fordi babyen er i seteleie eller noe slikt. Legene gir ikke så mye info egentlig. Å derfor blir jeg fortvilt å sinna, så jeg har kjefta på jordmødrene for å få vite hva som skjer. jeg får jo ikke vite noe. Å jeg har sykehusskrekk, noe de ikke skjønner i tillegg, å jeg kjefter uten grunn fordi jeg er redd. Så jeg er stemplet "drit unge" her. Selvom jeg er 20! :S Skjønner ingenting. De gir meg/oss ikke noe info om hva som skjer, eller hvorfor de gjør ting som de skjer. Jeg blir helt stressa av det her ! :/ Tusen takk for det !
Utålmodig fødeklar♥J07, G11♥ Skrevet 3. januar 2011 #4 Skrevet 3. januar 2011 Ok jeg skjønner. Er du alene eller har du med barnefar eller noen andre? Få i såfall den/de til å hjelpe deg med å snakke med personalet. Det kan bli litt mye følelelser når vi selv må stå for snakkingen midt i en svært stressende situasjon. Du er nok ikke stemplet som drittunge, tro meg de ser nok mange fødende som kan reagere med sinne og mye annet rart. Dette er de vant til;) Hvis du klarer å samle deg litt, så hadde jeg kanskje ringt på og spurt etter en jordmor om en samtale. Si at du er redd, redd for alt som skjer, for sykehus og at du ønsker/trenger mye info om hva som skjer og evt. hvorfor. Dette skal gå bra!!! Lykke til på ny:)))) Og som sagt, hold oss oppdatert hvis du orker.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå