Gå til innhold

Guttenavn på F, som passer til Fredrik?

Anbefalte innlegg

Hei. Vi venter barn nummer 4 og har to jenter som begge har navn på S også har vi en gutt,Fredrik. Og mest sannsynlig får vi en gutt i desse dager, og tenkte det hadde vert litt gøy med ett navn på F også til han. men syns det er vanskelig. Vi holder en tråd på Filip,men vet ikke helt... noen gode forslag??

Fortsetter under...

Mitt tips er å velge et navn på en annen bokstav. Synes ikke det er pent når søsken har lik forbokstav, slik at det blir et system; At alle har S, eller at to har S og to F. Det blir så planlagt, og derfor liker jeg ikke det i det hele tatt. I tillegg er det dumt å låse seg til en bokstav. Finn heller det navnet dere liker aller best er mitt råd. Fredrik er et flott navn! Hva heter de to andre da? :-)

Men om du vil ha et navn på F er Finn stilig! Ellers er Filip et godt forslag.

Ikke mange guttenavn på F jeg liker

Frikk

Fridtjof

Fridolf

Men Filip er jo fint det da. Synes det er opp til dere om dere ønsker å ha system i navna på barna deres eller ikke, men jeg personlig synes at man heller skal gå for det vakreste navnet man kan finne til fordel for et som matcher søsknenes eller passer inn i et visst system. Men kanskje finner dere et som går under begge disse "kategoriene"?;)

Annonse

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...