<3 mi corazoncito <3 Skrevet 3. januar 2011 #1 Skrevet 3. januar 2011 De siste 2-3 dagene har livmorhalsen/tappen min vært veldig langt nede. Samboeren kjente den og lurte jo fælt på hva det var.. Kan det være tegn på modning eller noe annet at den er såpass langt nede? har termin 29jan.
yeah:) Skrevet 3. januar 2011 #2 Skrevet 3. januar 2011 hvordan klarer du å kjenne den? Jeg har prøvd å kjenne etter selv, men skjønner ikke helt hva jeg skal kjenne etter. Hvordan det kjennes ut. Hvordan kan jeg kjenne om jeg er moden eller ikke. kjenne den tappen. kjenne om det er åpning. Syns det er så mangen som skriver om at de kjenner disse tingene selv. Til og med de som "stripper" seg selv. Men jeg skjønner liksom ikke hvordan de får det til jeg...
Jenta med gullklump i magen Skrevet 3. januar 2011 #3 Skrevet 3. januar 2011 Det lurer jeg også på, hvordan kjenner du det? jeg har aldri prøvd å kjenne etter. Har ikke turt å styre med det.
<3 mi corazoncito <3 Skrevet 4. januar 2011 Forfatter #5 Skrevet 4. januar 2011 Jeg har ikke kjent etter den jeg altå.. Men setter du deg f.eks på huk og tar en finger inn, så kjenner du en sak inni der, Nesten som et penishode. Til vanelig så er vel den tappen ganske så langt oppi sjeden at du ikke når den. Men her en kveld når mannen min var "heldig" hehe, så sa han "jeg kjenner noe inni her, er det babyen" heheh.. Da var det altså livmortappen som var såpass langt nede at han kunne kjenne den...
ungmortil3 Skrevet 4. januar 2011 #6 Skrevet 4. januar 2011 For ca 1 mnd siden hadde jeg ofte følelsen av at noe "datt" litt ned når jeg satt på do. Ikke forde jeg trykket men bare måten jeg ble sittende på gjorde det. Spurte om det på kontroll og da forklarte fødselslagen at det mest sannsynlig var livmorstappen som lå litt langt ned mot skjeden. Hadde samtidig innvendig ul og da var den 3-4 cm og lukket. Så tror ikke det har så mye å si på modning om den ligger godt ned.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå