sirite Skrevet 3. januar 2011 #1 Skrevet 3. januar 2011 Hei kristina: ) leit å høre at du har hatt blodforgiftning, håper det går bra me dæ. har du kunne sett på meg en kjapp tur,? bare ta det du orker? lurer på hvordan siste tiden av min graviditet blir: ) noen av dere som greier å se noe? å eventuelt når jenta mi kommer: )? har allerede lagt seg med hode ned:) å hvordan blir det iforhold til formen min med bekkenløsning å kvalme? født 201291: ) tusen takk og go bedring : )
Mamma til en<3 Skrevet 3. januar 2011 #2 Skrevet 3. januar 2011 Hei ja, går på pencelin å prøver å sitte/ligge i ro, fått beskjed at jeg skal være i ro frem t onsdag, men ikke alltid like lett^^ menmen, ser ut til at det ikke har spredd seg noe enda iallefall så får håpe det ikke gjør det heller. over til deg : Trur det går veldig bra den siste tiden, trur du eventuelt blir litt overaska over noe, mulig det bare er pga det går så fint som jeg føler det gjør, fikk opp 20 jeg. vet ikke om det er at du har termin denne datoen eller om henne kommer denne datan? (vis det stemmer) Får ikke opp hvilken mnd, men føler den datoen har noe med innen 3mnd å gjøre. Litt usikker på det siste, men føler mest positivt rundt det. takk for det lykke til
sirite Skrevet 3. januar 2011 Forfatter #3 Skrevet 3. januar 2011 Huff da, får håpe du blir bedre etterhvert da: ) kan skjønne at det ikke er like lett å ligge iro ja værtfall på denne årstiden; ) Har ikke termin den 20 nei: ) har termin i mars, men har også hatt termin i februar, så er spent på hva det blir til: ) føler selv at hu kommer til å komme før tia men hvem vet: )
sirite Skrevet 3. januar 2011 Forfatter #4 Skrevet 3. januar 2011 Håper du blir fort frisk kristina så får du fortsjatt gobedring: ) å tusen takk får du tok deg tid: ) betyr mye får meg: )
Mamma til en<3 Skrevet 3. januar 2011 #5 Skrevet 3. januar 2011 Sant det:) Okei Trur den kommer i Februar å trur jeg vil forsette å holde på den 20 lykke til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå