Gå til innhold

Til ALLE som har skrive til meg på den andre tråden "kan spå noen" eller noe sånt, SE HER :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei

Beklager masse for at jeg ikke har fått sett på deg/dere.

Dagen etter jeg la inn innlegge fikk jeg blodforgiting så har vært dårlig pga det. Men begynner å bli litt bedre nå så vis dere lager et eget innlegg så skal jeg heller prøve å få svart dere der om dere bare skriver "kristina" eller noe.. Pga går så i surr vis jeg skal begynne å svare 20stykker på et innlegg nå når jeg ikke har fått svart noen.

:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Takk for det :)

Skrevet

Hei.

Jeg er 57 dager over IKM, negativ test for 2 uker siden.

Født 14.12.90.

Ei jeg kjenner veldig godt ringte meg sånn plutselig igår og sa: Ta en graviditetstest. Jeg ble veldig paff, og klarte ikke helt å ta det til meg. Hun hadde spurt pendel i mange dager, og den ga ikke utslag på ja før i går.

Noen flere som kan se noe?? Er jeg virkelig gravid?

Skrevet

Mulig du er gravid ja :) Trur du vil få positiv test på din 4 graviditettest om du er gravid nå, eventuelt den 3 vis du drøyer den litt lenger en du hadde tenkt. :)

om du ikke skulle være gravid nå, så trur jeg det ikke er lenge til du blir det.. :)

lykke til

Skrevet

Huff god bedring Kristina, det hørtes ikke noe gøy ut, sikker på at du har energi til å se på folk da? Jeg spurte i utgangspunktet om graviditet, men har i mellomtiden funnet ut at jeg er gravid :-D Hvis du har overskudd kunne du tatt en liten titt på kjønn? :) Evt om du ser noe om jobb i nærmeste fremtid? Trenger ikke hvis du er dårlig da, håper du føler deg bedre igjen veldig snart. STOR KLEM :)230982

Skrevet

Håper det går bra med deg. Når du føler d bedre vil du se hva som skjuler seg i magen min? Født 130875 god bedring og klem til deg

Skrevet

Jøye meg. Du føler virkelig det altså? Jeg tenkte å teste til uka... men kanskje jeg skal vente enda en uke? Er jo nervepirrende dette. For denne turen til apoteket tenkte jeg å kjøpe flere tester enn bare en. Kanskje det ligger noe i det?

Masse god bedring til deg forresten, Kristina.

Klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...