Mamma til en<3 Skrevet 3. januar 2011 #1 Skrevet 3. januar 2011 Hei Beklager masse for at jeg ikke har fått sett på deg/dere. Dagen etter jeg la inn innlegge fikk jeg blodforgiting så har vært dårlig pga det. Men begynner å bli litt bedre nå så vis dere lager et eget innlegg så skal jeg heller prøve å få svart dere der om dere bare skriver "kristina" eller noe.. Pga går så i surr vis jeg skal begynne å svare 20stykker på et innlegg nå når jeg ikke har fått svart noen.
Cessus Skrevet 3. januar 2011 #4 Skrevet 3. januar 2011 Hei. Jeg er 57 dager over IKM, negativ test for 2 uker siden. Født 14.12.90. Ei jeg kjenner veldig godt ringte meg sånn plutselig igår og sa: Ta en graviditetstest. Jeg ble veldig paff, og klarte ikke helt å ta det til meg. Hun hadde spurt pendel i mange dager, og den ga ikke utslag på ja før i går. Noen flere som kan se noe?? Er jeg virkelig gravid?
Mamma til en<3 Skrevet 3. januar 2011 Forfatter #5 Skrevet 3. januar 2011 Mulig du er gravid ja Trur du vil få positiv test på din 4 graviditettest om du er gravid nå, eventuelt den 3 vis du drøyer den litt lenger en du hadde tenkt. om du ikke skulle være gravid nå, så trur jeg det ikke er lenge til du blir det.. lykke til
zassy☆ Skrevet 3. januar 2011 #6 Skrevet 3. januar 2011 Huff god bedring Kristina, det hørtes ikke noe gøy ut, sikker på at du har energi til å se på folk da? Jeg spurte i utgangspunktet om graviditet, men har i mellomtiden funnet ut at jeg er gravid :-D Hvis du har overskudd kunne du tatt en liten titt på kjønn? Evt om du ser noe om jobb i nærmeste fremtid? Trenger ikke hvis du er dårlig da, håper du føler deg bedre igjen veldig snart. STOR KLEM :)230982
3 gutter og venter prinsesse Skrevet 3. januar 2011 #7 Skrevet 3. januar 2011 Håper det går bra med deg. Når du føler d bedre vil du se hva som skjuler seg i magen min? Født 130875 god bedring og klem til deg
Cessus Skrevet 3. januar 2011 #8 Skrevet 3. januar 2011 Jøye meg. Du føler virkelig det altså? Jeg tenkte å teste til uka... men kanskje jeg skal vente enda en uke? Er jo nervepirrende dette. For denne turen til apoteket tenkte jeg å kjøpe flere tester enn bare en. Kanskje det ligger noe i det? Masse god bedring til deg forresten, Kristina. Klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå