Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

nå må jeg få ut litt frustrasjon her... nå har jeg gått i snart en uke med sterke menssmerter, stikkinger og mange "rare" vondter.for og ikke glemme de sinnsyke kynnerene. og for 2 dager siden kom det en del slim med litt blodspor i når jeg var på do. har ikke vært hos jordmor, lege eller føden.

hva hadde dere gjordt? hva burde jeg gjøre? vil liksom ikke være til bry for noen:s

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ring jordmor eller føden...du er IKKE til bry for dem. Det er jobben deres.

Lykke til:)

Skrevet

Hvor langt på vei er du da?

Skrevet

Høres ut som du er iferd med å modnes, og at slimproppen har gått? Når har du termin?

Skrevet

ja, er uke 32+2. kjenner at jeg er litt lei. og at det ikke hadde gjordt noe om hun kom nå. enda jeg vet at det er alt for tidlig. fødte storebror i uke 36.

Skrevet

Hvis du er veldig plaget så hadde jeg ringt føden...jeg fikk "kjeft" her om dagen fordi jeg hadde gått en hel dag uten liv i maven...de sier selv at man heller skal ringe en gang for mye enn for lite!

Får håpe den lille holder seg i maven noen uker til, men jeg skjønner så absolutt din frustrasjon. Syns selv det er fryktelig slitsomt om dagen...

Lykke til, hold oss gjerne oppdatert:) Blir jo så nysgjerrig på hvordan det går med dere andre "bimmere".

Skrevet

sånn da har jeg vært hos både fastlege og føden. jeg fortalte de at jeg syntes det var litt vansklig og ringe de, for at jeg ikke vil være til bry. etter lang samtale med jordmor på føden er jeg mye roligere når det gjelder den saken hvertfall:D

når det gjelder plagene mine fant dem ikke helt ut av det. de sa det kunne være begynnelse på modningsrier eller en begynnelse på en UVI ( selv om testene var fine). det vil jo tiden vise. det viktigste nå er at jeg føer meg trygg og ikke redd for og ringe en gang for mye. og jeg føer meg så mye bedre:) kanskje det hjelper litt på vondtene mine. også var det jo helt fantastisk og se lille prinsessa mi igjen <3

Skrevet

Ah, så bra...lurte på hvordan det gikk med deg! :D

Håper vondtene dine gir seg snart....Har selv hatt veldig vondt i maven i dag, men sist jeg var på KK så mente de at det var bekkenet, så jeg vet da søren lenger....et varmt bad hjelper litt på murringene der og da, men starter opp igjen så fort jeg går opp av badet.

Jeg har forresten fått påvist UVI her om dagen, og har vel tatt selexid for det i 2 dager nå. Kan det virkelig være derfor man har murringer?

Huff, hadde glemt at det var så mye å tenke på og å bekymre seg for som gravid...slitsomme greier;))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...