Gå til innhold

dere som bruker collett mme!

Anbefalte innlegg

Skrevet

mulig det er bare oss men vi synes det er forskjell på mme til collett til tider...noen ganger smaker den helt pyton og både smaker og stinker omega 3 andre ganger smaker den søtt og godt...både meg og pappaen syns dette...tenkte at det gjerne var pga økning av pulvermengde men den "bytter" fremdeles på smaken!

har sjekket dato på pakkene og de er inntakt så kan det være noe gale eller er det våre ganer det er noe i veien med?????!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dette har jeg også merket meg. Her i forge uke smakte det skikkelig fjøs! Men guttene drakk og koste seg. Vet ikke hva det kan bety, men kanskje noen andre vet?

Skrevet

rart har ikke merket det jeg :P men ammer egentlig da.. har bare collett når jeg ikke ammer.. hehe står ikke noe nr bak man kan ringe og spørre a??

Skrevet

har ikke ringt dem..kanskje man burde det,..

gutten vår virker ikke som ha bryr seg men jeg syns synd i ham som må drikke den ekle melken:S finnes det collett UTEN tran?

hadde vært bedre å gi ham tran utenom føler jeg....

Skrevet

ei venninne av meg syns det stinka fisk og shit av collett'en, og hun ringte og klagde, det skal ikke være sånn..

man skal alltid smake på melka for å sjekke om den er "normal"...

jeg ville ikke ha gitt min melk som det luktet fjøs av for å si det sånn..

jeg holder meg til HIPP og BabySemp jeg ...

Gjest UndrendeUllteppe
Skrevet

Jeg synes også det smakte og luktet skikkelig fisk av collett'en...sambo syntes ikke det i starten, men etter en periode uten kjente han lukta lang vei neste gang jeg lagde det...nå bruker vi Baby Semp, synes den er god, og pakkene er kjempepraktiske.

Skrevet

skulle gjerne ha byttet merke jeg men grunnen til at vi ikke har gjort det(igjen) er at han har hatt mye magetrøbbel med både hipp og nan og når vi begynte på collett ble han helt fin....og malt biter heller ikke på denne lille gutten.....derfor har jeg ikke turd og bytte for han har hatt så mye vondt stakkars:(

ellers hadde jeg byttet på flekken...er ikke bra å bytte merker for mye heller har jeg lest....er babysemp ett mildt merke?

hva tror dere?ville dere byttet enda en gang pga denne dårlige smaken?

Skrevet

dytter littebittegran jeg o:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...