Mandragora Skrevet 3. januar 2011 #1 Skrevet 3. januar 2011 Jeg er helt fersk her inne og med ivf, har akkurat fått mens og skal igang med nesespray om nesten 3 uker. Har ei lita ei på 3 år fra før, ble gravide etter 6 mnd'ers prøving. Denne gangen skulle det ikke gå så lett, 2 års prøving til våren. Så begynte utredning i sommer, sendt til Ullevall i september og skal igang nå Kjenner jeg grugleder meg veldig!! Prøver å være realistisk fordi det er så få som lykkes, men man har jo alltid forhåpninger likevel. Broren min og kona har ikke lykkes etter 3 forsøk. Så utrolig kjekt å lese om de som lykkes her inne, da er det håp Andre som skal igang nå??? Hadde vært godt å dele erfaringer!!
Endelig ny spire i magen Skrevet 3. januar 2011 #3 Skrevet 3. januar 2011 Hei Mandroga! Jeg starter på nesespray 15 januar, det blir vårt 2 ivf forsøk. ( vi kjenner vel hverandre fra før vi......????jenta mi er født 7 mars 07.)Vi holder til på riksen vi da. Vi har holdt på snart 2 1/2 år. Hadde vært koselig om vi lykkes sammen. Klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå