Trultemora er presseklar!! Skrevet 3. januar 2011 #1 Skrevet 3. januar 2011 Jeg kommer hit dere i 2-tri!! For en fantastisk følelse! Skal på 1.svangerskapskontroll på fredag, forhåpentligvis så får jeg muligens en UL da ettersom jeg egentlig ikke har peiling på når den egentlige terminen er!! Har ikke mensen hver mnd, siste mens var 18.sept og jeg testa knallpositivt den 10.november! Så spennende å se om jeg da er 12 eller 15 uker på vei plutselig!
♥ Baby - 02.07.11 ♥ FØDEKLAR Skrevet 3. januar 2011 #2 Skrevet 3. januar 2011 Spennende =) Velkommen etter
Sasiemta ♀ ♀ ♂ Skrevet 3. januar 2011 #3 Skrevet 3. januar 2011 Da er vi to! Jeg har 197 dager da, men godt å være over det første trimesteret! ) Har første ordinære kontroll på onsdag!
Trultemora er presseklar!! Skrevet 3. januar 2011 Forfatter #4 Skrevet 3. januar 2011 Har første kontroll på fredag jeg! Hater opplegget med at man må veie seg etc.... *bah*...........
mammaTkajaÅthea Skrevet 3. januar 2011 #5 Skrevet 3. januar 2011 Jeg har veid meg hjemme og bare skrevet det på selv de andre to svangerskapene, så slipper de å se på vekten og si det høyt... Haaaaater det... En uke til så er jeg også på 2.trimester...
mamman te JM og M Skrevet 3. januar 2011 #6 Skrevet 3. januar 2011 velkommen etter vænnen et steg nærmere å få de to gullskattene våre :)
Trultemora er presseklar!! Skrevet 3. januar 2011 Forfatter #7 Skrevet 3. januar 2011 Ja det blir hærli!! :DKainn liksom ikke heilt sjå fer mæ det at småan vårres ska bli storesøsken næi! Syns æ sjer fer mæ at hainn din blir meirsom gut og kar ja når det kjæm nå smått i hus! Hu mi tørs ætj tænk på kolles kjæm te å oppfør sæ!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå