Gå til innhold

ca 198 dager igjen!! Og det betyr at.....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg kommer hit dere i 2-tri!! :D

For en fantastisk følelse! :D Skal på 1.svangerskapskontroll på fredag, forhåpentligvis så får jeg muligens en UL da ettersom jeg egentlig ikke har peiling på når den egentlige terminen er!! :)

Har ikke mensen hver mnd, siste mens var 18.sept og jeg testa knallpositivt den 10.november! :) Så spennende å se om jeg da er 12 eller 15 uker på vei plutselig! :P

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Spennende =) Velkommen etter :)

Skrevet

Da er vi to! Jeg har 197 dager da, men godt å være over det første trimesteret! :o) Har første ordinære kontroll på onsdag!

Skrevet

Har første kontroll på fredag jeg! :) Hater opplegget med at man må veie seg etc.... *bah*...........

Skrevet

Jeg har veid meg hjemme og bare skrevet det på selv de andre to svangerskapene, så slipper de å se på vekten og si det høyt... Haaaaater det... En uke til så er jeg også på 2.trimester...

Skrevet

velkommen etter vænnen :) et steg nærmere å få de to gullskattene våre :) :)

Skrevet

Ja det blir hærli!! :DKainn liksom ikke heilt sjå fer mæ det at småan vårres ska bli storesøsken næi! :) Syns æ sjer fer mæ at hainn din blir meirsom gut og kar ja når det kjæm nå smått i hus! :) Hu mi tørs ætj tænk på kolles kjæm te å oppfør sæ! :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...