Gjest Skrevet 3. januar 2011 #1 Skrevet 3. januar 2011 Både brukte og nye. Og kan de stå ved en continentalseng?
Vimse + gullene Skrevet 3. januar 2011 #2 Skrevet 3. januar 2011 ny ligger på ca 1800, brukt på ca 1000. Kan justeres i høyden slik at de passer ved de fleste senger:)
kråkemamma Skrevet 3. januar 2011 #3 Skrevet 3. januar 2011 jeg har en som er brukt i 6mnd til salgs. med madrass..hentes i oslo. 1000 kr
Gjest Skrevet 3. januar 2011 #4 Skrevet 3. januar 2011 kråkemamma:Vi bor på vestsiden av landet. Har dere god erfaring og vært verd pengene? lille her sover en del oppi med oss, så kommer storebror inn og vil kose med oss om morningene og han er ikke rolig og ikke helt kontrollen oppi sengen vår. Så tenker om jeg hadde kjøpt en slik seng til babyen så hadde han lagt trygt og vi foreldre hadde ikke hatt skillevegg mellom oss og blirr bedre plass i senga samtidig som jeg får ha ham med meg om natta. Duger en slik bedside crib til slikt?
aprilapril Skrevet 3. januar 2011 #5 Skrevet 3. januar 2011 Hvis dere er litt nevenyttige kan dere snekre en selv, det gjorde min mann. Brukte vel ca 500 kr i materialer, hobbyplater. Vi har henne mye i sengen vår, men veldig greit å kunne legge henne over i hennes egen seng hvis storebror kommer inn om natten, og så dra henne tilbake for nattamming.
kråkemamma Skrevet 3. januar 2011 #6 Skrevet 3. januar 2011 Vi likte sengen veldig godt. Absolutt verdt pengene. Veldig grei å ha ved siden av sengen å bare dra ungen over til deg selv. Også veldig nyttig for vår del å ha en på hjul,, da kunne vi rugge junior i søvn når det trengtes.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå