fastelavens_bolla! Skrevet 3. januar 2011 #1 Skrevet 3. januar 2011 fler som meg som har lagret opp bleier nok til å isolere hele huset? å hvor mye tok dere av i handlingen?
bitthen Skrevet 3. januar 2011 #2 Skrevet 3. januar 2011 Har vel ca 50 pakker bleier og 50 glass middag/frukt. OG jeg handlet ikke mer enn 4 i slengen av hverken ene eller andre. JEG skulle ikke bidra til at det ble tomt for andre i allefall. Har hamstret i et par mnd. Vil ikke si jeg tok så veldig av
Løvinna30 Skrevet 3. januar 2011 #3 Skrevet 3. januar 2011 siden november har jeg tatt med litt ekstra barnematglass og bleiepakker da jeg har handla.. har en stabel som rekker til taket, og 3 esker til. (Pampers) 9 ekser med 93 bleier i hver (3 pk bleier i en ekse) ca 1000 bleier ?? (har en del på badet også) ... har bleier i str 4 og 5 ... var masse igjen på nyttårsaften (slutta å kjøpe uka før jul) ... her trenger vi nok ikke å kjøpe en eneste bleiepakke før til sommern / høsten ... kanskje vi har bleier til neste jul også!
lillespire08+10 Skrevet 3. januar 2011 #4 Skrevet 3. januar 2011 Noen som vet/har sjekka, om bleieprisene er tilbake til normalen idag??
fastelavens_bolla! Skrevet 3. januar 2011 Forfatter #5 Skrevet 3. januar 2011 kiwi har iallefall skrudd prisen opp igjen. sto på vg.no rema ville ikke avsløre sin strategi, men der var det fortsatt billig iallefall i dag. blir spennende å se
vbu Skrevet 3. januar 2011 #6 Skrevet 3. januar 2011 Har ikke hamstret noe. Synes det litt teit å hamstre siden det ødelegger for alle langsiktig. Skjønner heller ikke hvordan dere tør å kjøpe masse og ende opp med masse ekstra i en størrelse som dere aldrig får brukt. Håper dere i hvert fall tenker på miljøet og gir dem bort istedenfor å kaste dem.
mamma til tre nydelige jenter Skrevet 3. januar 2011 #7 Skrevet 3. januar 2011 jeg har ca 100 pakker i str 6-7 libero. og en 100 middags å frukt glass. så jeg har for hele bleie perioden a snuppa vil jeg tro hun blir 1 denne mnd. Greit p slippe å tenke på å måtte stoppe for å handle bleier når man kommer tilbake til hverdagen å dagene blir litt hektiske. de pakkene jeg ikke får brukt har jeg en liten gutt som jeg kan gi dem til han bruker også libero
siz85 Skrevet 4. januar 2011 #8 Skrevet 4. januar 2011 Fikk handlet endel ja. Er jo genialt når det er så bra tilbud, tusen takk Kiwi ! Skulle gjerne hatt mer hvis vi hadde hatt plass til det. Har bare kjøpt opp til str. 6. Har handlet barnemat også. Litt av hver type og er det noen hun ikke liker eller bleier vi ikke får brukt så er det nok alltids noen vi kan gi de videre til eller spare bleiene til nestemann.
Lykkeli & gla ♥ jentene mine ♥ Skrevet 4. januar 2011 #9 Skrevet 4. januar 2011 Å jada, her er loftet etterisolert nå i det siste, med et tykt lag Coop-bleier, kjøpt for 4,50 kr stk pakka (med 60 bleier per pakke)
Mamma til snart 3 <3 Skrevet 4. januar 2011 #10 Skrevet 4. januar 2011 Nei har ikke hamstra noe særlig! Har 12 bleiepakker liggende i boden nå, det holder vel for en liten stund
2010 Mammaen Skrevet 4. januar 2011 #11 Skrevet 4. januar 2011 Hamstret litt ja. Rundt 60 pakker tror jeg. Noen som vet hva som har skjedd med prisene på både bleier og glass? Jeg var på OBS i dag, men jeg aner ikke hva det kostet med bleier før der, så vet ikke om de hadde gjort noe med prisen. Matglassene var i alle fall satt tilbake til normal (dobbel) pris... Andre butikker har jeg ikke vært innom siden nyttår...
mamma til tre nydelige jenter Skrevet 4. januar 2011 #12 Skrevet 4. januar 2011 rema har fortsatt to for en og halv pris på glassene.
2010 Mammaen Skrevet 4. januar 2011 #13 Skrevet 4. januar 2011 Ok, takk for svar :-) Da kan jeg hamstre litt flere glass etterhvert da. Synes det er så greit med de fruktglassene. Går jo minst 1 for dagen her i huset i alle fall.
Rosa J10 Skrevet 4. januar 2011 #14 Skrevet 4. januar 2011 Hvis jeg skal tenke på vår økonomi (som jeg jo må), ville det vært idioti å la være å hamstre bleier når det koster så lite..!! Tipper butikkene regnet med at mange kom til å hamstre bleier, når de selges til spotpris. Og eventuelt overskudd gir jeg bort til andre som trenger det.
Grand Old Lady Skrevet 4. januar 2011 #15 Skrevet 4. januar 2011 Ikke på Rema her hos meg, her er prisene satt opp igjen.
1 gull 07,1 gull 2010. Skrevet 4. januar 2011 #16 Skrevet 4. januar 2011 noen som vet om rema har skrudd opp her i bergen?? fornøyd med de landlord jeg til 5 kr
stearin Skrevet 5. januar 2011 #17 Skrevet 5. januar 2011 Hihi, vet at det sikkert er en skrivefeil du har i innlegget ditt, men måtte bare fnise litt:) Du har 9 EKSER med 93 bleier i hver:P Ble en morsom setning:) Selv har jeg kjøpt omtrent 25 pakker med liberobleier. Middagsglass hamstret jeg dessverre ikke:( Men men, de koster uansett ikke mange kronene..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå