Gå til innhold

Trodde jeg var flytta inn her, men nå vet jeg ikke hva jeg skal tro....fortvila...HJELP

Anbefalte innlegg

Hadde tatt en test som viste en tverrgående strek. Men innser nå at det kan ha vært en skyggestrek. Trodde jeg var gravid. Har hatt alle symptomene i over ei uke. Kvalme, mer synlige blodårer, varme/frysninger, humørsvingninger, blir fort andpusten, øm nede i magen, stikkinger i underlivet, større bryster med mer synlige blodårer osv. Nå er det slik at jeg ikke skal ha mensen før på onsdag (kanskje allerede i morgen tirsdag). Jeg har hatt småblødninger siden onsdag i forrige uke. Og jeg bruker aldri å spotte slik før en mens. Dvs jeg har spottet i 6 dager!!! Er det mulig eller??? Blør ikke mye, bare litt på papiret når jeg er på do eller små spor i trusa. Ikke så mye at jeg trenger bruke innlegg engang. Hva er dette for noe? Har jeg testa for tidlig? Kan jeg ha vært gravid og mista? Noen andre med erfaringer??? Når det er sagt så har vi to stykker fra før. den siste på 11 mnd. Han ammer jeg fortsatt en gang for dag. Synes jeg kjenner murringer i magen etter jeg har ammet......uff....kan bli sprø av å gå å vente på denne mensen.

Fortsetter under...

Det er ikke godt å si om du har mistet eller ikke. Vent noen dager å ta en ny test. Eller dra til legen for å ta en blodprøve, da kan de se om du har en stigning over et par dager.

Men det er dessverre sånn at mange mister helt i starten (30-40%). Mange tror det bare er en forventet menstrasjon.

Jeg mistet og en gang og fikk bare en forventet mens. Men skjønte på en måte at jeg hadde vært gravid. Ganske så vanlig som sagt.

Føler med deg. Eneste måte å få fastslått om du har mistet eller bare har hatt en sen/rar mens er ultralyd og blodprøve. Sa legene på sykehuset til meg da jeg hadde en tidlig SA i høst som fortonte seg som en forsinket og litt stor mens. Er vel ikke annet å gjøre enn å vente enda noen dager, og så be fastlegen eller legevakt/sykehus om kontroll hvis det verken blir en skikkelig blødning eller stopp i spottingen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...