Treningsmamma har født ♥ Skrevet 3. januar 2011 #1 Skrevet 3. januar 2011 Her har kvalmen vært ille i det siste. Men det hjelper å tygge doc halspastiller når det står på som verst. Det som er ille med dette er jo at dette inneholder mye sukker og det har gått med 5 pakker de siste 4 dagene. Håper ting stabiliserer seg snart- går over i 12.uke nå på onsdag så krysser fingrene for at ting roer seg snart. I går var første dagen på lenge jeg ikke våknet opp kvalm.
zombie2be Skrevet 3. januar 2011 #2 Skrevet 3. januar 2011 Doc er min venn ogå ikke såå mye da, men veeldig godt for å holde den verste kvalmen vekke litt. Heldig du da-ikke lenge før det bør gi seg:) er selv bare i 7.uke, så må nok finne på noe lurt i matveien snart... skal ikke være enkelt..
Treningsmamma har født ♥ Skrevet 3. januar 2011 Forfatter #3 Skrevet 3. januar 2011 Ha, ha godt det ikke bare er meg. Er på jobb i dag og har jammen meg klart å spise opp en ny pose Kos deg med magen så satser vi på at kvalmen er borte hos begge om kort tid
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå