Gå til innhold

Endelig her igjen, men er livredd etter det som skjedde:(

Anbefalte innlegg

Jaaaa da har jeg fått bekreftet at jeg er ca 4+ 2 uker på vei, men kjenner jeg er veldig redd. For 4 mnd siden måtte vi ta det vanskelige valget å sette i gang fødselen så vi endte svangerskapet, jeg var 5 mnd på vei og er nå livredd det skal skje igjen. Men håper virkelig det går bra denne gangen.. Er det flere der ute i samme situasjon? Trenger noen trøstende ord her:)

Klemm:)

Fortsetter under...

Gratulerer så mye! Du vil nok få en tett oppfølging denne gangen. Skjønner godt din bekymring.

Jeg mistet i uke 13, bare tre mnd på vei, så det er ikke det samme. Men jeg husker neste svangerskap da var jeg veldig nervøs for om det skulle gå bra. Det gikk bra og nå har vi ei lita tulle på 13 mnd nå.

Krysser fingerene for deg og ønsker masse lykke til!

Huff, det hørtes veldig trist ut... Må ha vært fryktelig vondt for dere.

Jeg er ikke der du er, og det kan ikke sammenlignes i nærheten, men jeg har utrolige rystende / negative opplevelser rundt fødsel & oppfølging rundt 1.mann, så jeg er ekstremt redd for å gå gjennom det samme igjen..

Jeg hørte en klok gammel dame si en gang:

"...man angrer aldri på barna man fikk..de er livet, og det innebærer at man må tørre å våge..."

...og det er jo nettopp det du gjør! Du tørr igjen - du våger.. Og all ros for det! jeg nekter å tro at vår Herre, eller det som hersker over oss, gjør så man skal oppleve det "vonde" en gang til! Nei, du har hatt din runde du nå! Nå skal du bare nyyyyyte det gode som skjer deg, for dette kommer det noe godt ut av - det er jeg sikker på :) Jeg tror også det er en mening med alt som skjer, enten skal vi lære noe, eller så var det "ikke meningen".. Og kanskje det barnet du nevner ikke ville fått noe verdig og godt liv, og hva ville det gjort med mors sårbare hjerte opp gjennom årene...

Kos deg med din voksene mage, nå er det din tur ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...