stearin Skrevet 3. januar 2011 #1 Skrevet 3. januar 2011 Fortsatt under 40! Rart å tenke på at det virkelig er mulig å bli mor når man selv er nesten barn.. Jenta mi sin mormor kommer til å være 56 år da..
Mamma til snart 3 <3 Skrevet 3. januar 2011 #2 Skrevet 3. januar 2011 Tenkt så herlig da Fortsatt ung når barna er blitt voksne! Men, det er vel kansje ikke ideelt å få barn i den alderen men. Her er jeg 39 år når størstegutten fyller 18 år Synes det er veldig kjekt også!!
stearin Skrevet 3. januar 2011 Forfatter #3 Skrevet 3. januar 2011 Ja, herlig at jeg ikke er så gammel da enda. Problemet nå er jo utdanning, økonomi og stabilitet. Håper det går seg til da:) Føler heldigvis at jeg klarer morsrollen bra og det er ikke noe problem den veien.
Anja83 Skrevet 3. januar 2011 #4 Skrevet 3. januar 2011 Samme her. Datteren min er nå 10 år, mens jeg er 28. Er ikke ideelt å få barn så tidlig nei, men for vår del har det gått veldig bra, og jeg er veldig glad for å være en ung mor for henne lenge. Nå har jeg forsåvidt begynt på nytt igjen og har en på 10 mnd og en liten i magen. Så blir ikke så fort ferdig med småbarn selv om jeg starta tidlig. :-)
kinaputten Skrevet 3. januar 2011 #5 Skrevet 3. januar 2011 Jeg er 37 og har en datter som blir 19 i mai og har også en lille en på 9 uker Litt av et "gap" Har et kjempegodt forhold til jenta mi og vi gjør mange ting sammen, feks trening og shopping, blir sikkert mer som venninner når man var så ung da man fikk barn.
stearin Skrevet 3. januar 2011 Forfatter #6 Skrevet 3. januar 2011 Min plan er også å få flere når jeg er ferdig med utdannelse og fått meg bedre økonomi. Var selv også ti år når jeg fikk lillebror:) Fikk to tette til etter lillebror var født, var veldig stas for meg som storesøster:)
stearin Skrevet 3. januar 2011 Forfatter #7 Skrevet 3. januar 2011 Har også mor som jeg alltid har hatt god kontakt med:) Vi kan snakke om det meste. Shopping, ferier osv er veldig koselig med en mor som er så ung:)
<3_2gutterogeijente_<3 Skrevet 3. januar 2011 #8 Skrevet 3. januar 2011 Her også, er 29 og eldste blir11 år i år. Har både sine fordeler og ulemper med å få barn så tidlig. Nå har jeg en treåring og en baby da, så har ikke "fri" når jeg er 40. He he dette er siste babyen min så nyter hvert sekund! Tiden flyr jo sååååå fort. må ta vare på hvert eneste minutt:)
★tøysekroppen&prinsene★ Skrevet 3. januar 2011 #9 Skrevet 3. januar 2011 her er storebror 12 nå mens jeg er blitt 30:) ikke noe å anbefale men det har gått fint da...nå er lillebror kommet til verden og er 2 mnd:)
Meg,Vesla & Antonio:) + spire Skrevet 4. januar 2011 #10 Skrevet 4. januar 2011 når vesla her er 20år er jeg 37
minitromsø <3 Odinn <3 Skrevet 4. januar 2011 #11 Skrevet 4. januar 2011 Når min elste er 20, er jeg 36. angrer ikke på sønnen min, men angrer på tidspunkte.. skulle ønske jeg hadde utdannelse og økonomi i orden først.. nå har jeg en på 6år, og en på 6 mnd.m
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå