Gå til innhold

Hjertesukk fra meg til dere..... <3

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei hei!

Er nå i pp 20.. Hver periode har føltes som et år! Men nå er vi allerede oppi 20.. Har hatt stabile sykluser på 28 dgr i utg.punktet, men av og til har de levd sitt eget liv.. Nå er jeg faktisk oppe i 33 dgr.. Tør ikke ta en test, for å bli skuffa IGJEN!

Har starta utredning, og alt er tipp topp så langt, jeg har igjen røntgen av eggstokkene.. Men merker at jeg drøyer med å bestille time.. Men ALL ÆRE TIL VOLVAT! Bestilte time, og etter det har det gått slag i slag.. Ble tatt på alvor fra dag en, og ikkenoe snikksnakk..

Nå er vi/JEG på det stadiet at jeg ikke vet hva som er neste trekk... Ta en test? Bestille røntgen? Nye Pergokur?

Eller bare avvente??

Dette kan høres bittert ut, men av alle mine bekjente er vi de som har hatt lyst på barn lengst. Nå er 15 i nærmeste omgangskrets gravide, og her sitter vi... Jeg orker såvidt gå ut døra..

Det er ikke det at jeg ikke ønsker de andre godt, men det er så fryktelig vondt at vi må slite... :(

Nok syting... Det blir vel våres lykke engang å...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei :o) Jeg håper du kan se på profilen min og få nytt håp. Det er nemlig mulig selv om man bruker lang tid!

Lykke, lykke til :o)

Skrevet

Enig med Storkfrøken her , det er mulig selv etter lang tid :)

Vi prøvde selv i 3,5 år før vi fikk klaff,ingen hjelpemidler,vi var vel bare trege :P

Er i uke 7 ennå,,mye kan skje,men vi klarte det :D Etter mye venting :D

Så det blir din tur også :)

Skrevet

Hei Nerama,

Jeg vet hvordan du har det, Har det på akkurat samme måte,

har endel venner på facebook og de legger ut hvor langt de er på vei, ultralyd bilder og hva de har lyst at barna dere skal hete, senest i dag leste jeg at ei i min omgangskrets hadde vært å hørt hjerteslagne til babyn sin for første gang, å selv om jegself ble glad på hennes veine må jeg innrømme at hjerte mitt sank litt i brystet på meg :(

• 2 måneder senere...
Skrevet

22pp var det som skulle til.... <3 nå er jeg 5 uker på vei, jeg krysser fingra for at alt skal gå bra!! så nå kan jeg endelig bytte forum... :)

ENDELIG!!!

lykke til alle slitere<3

Skrevet

Gratulerer! :)

Haaper jeg kommer etter snart.. Langt over 40 pp her naa, sukk...

Skrevet

Hei!

Vet åssen du har det. Vi prøvde i nesten 2 år, ble gravide vha inseminasjon, mistet i uke 12+5 og nå prøver vi igjen. Enig med deg. 1mnd føles som et år!!! Veldig mange i vår vennegjeng er også gravide. Unner de jo alt godt, men sliter med å holde maska hver gang noen forteller nyheten. Huff, får så dårlig samvittighet også, men syns det er vår tur nå.

Masse lykke til til deg..

Klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...