Gå til innhold

Noen som har sånn seng med sengeskuff under, på barnerommet?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har en på 75 cm bredde? Eller finns det bare i 90 cm? Hvor er den kjøpt, og hvor mye betalte du?

Fortsetter under...

Skrevet

Datteren min har det. hvit seng med rosa skuff. 90cm på bredden. Kjøpt på Bohus, pris går jeg dessverre ikke rundt å husker ;)

Gjest Detverkeribakhodet
Skrevet

eldste datteren min har en fra skeidar. den er 90 i sengen, og 75 i skuffen. den heter valentine, og tror vi betalte 1700 for sengen og 1200 for skuffen....? men er ikke sikker..

Skrevet

Vi skal kjøpe nå. På Barnas Hus. Den heter Valdemar, og er 75 bred. Men den er bare 140 lang (juniorseng).

Skrevet

Vi har en kjøpt på Bohus. Er en stompaseng. Tror ikke det firmaet finnes lengre.

Skrevet

Vi har en som heter ODA fra Ikea. Både sengen og skuffen har madrassemål på 90x200. Men det var det vi trengte da barna våres begynnte å vokse ur juniorsengene sine. Eldste ligger i sengen og mellomste i sengeskuffen. De har jo like tykke gode madrasser begge to. så det er jo to ordentlige senger. Dette for å spare plass på et litet rom med skråtak. Husker ikke pris men det tror jeg nok du finner på ikea.no. Husker bare at vi betalte like mye for madrassene som for sengene.

Annonse

Skrevet

Denne har vi også! Og den er superfin:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...