klarernestenikkevente Skrevet 3. januar 2011 #1 Skrevet 3. januar 2011 2 veldig svake streker innen 10 min på First Signsl, tydeligere og mer rosa etter 20 min ca. Svak og ujevn rosa strek på billigstrip etter 10 min. Knallpositiv EL test to dager på rad. 12 dager etter positiv EL test.
Prinsesse2_på_vei*Fødeklar* Skrevet 3. januar 2011 #2 Skrevet 3. januar 2011 Du er nok gravid:) Blir nok sterkere etterhvert og kommer innen tidsfristen. tror iallefall jeg da.
klarernestenikkevente Skrevet 3. januar 2011 Forfatter #4 Skrevet 3. januar 2011 Ja kjempespennende! :-) Jeg aborterte i uke 14 i november, så er veldig klar for å "få det tilbake"! Hva er IKM?
Tieran Skrevet 3. januar 2011 #5 Skrevet 3. januar 2011 IKM= InnKommendeMens/ IkkeKommendeMens. (Når du venter mensen) Men det blir kanskje vanskelig å si pga aborten din. Trist ang den (
Gullis :) Skrevet 3. januar 2011 #6 Skrevet 3. januar 2011 ikke for å väre gledesdreper men husk at du kan teste positivt i 4-6 uker etter abort. Jeg hadde en SA, veldig tidlig (uke 5-6) ca 10 desember og har fortsatt positive tester
Gullis :) Skrevet 3. januar 2011 #7 Skrevet 3. januar 2011 MEN om du har hatt negative EL tester og de så blir positive , ser jo dette utrolig lovende ut !!!! Krysser fingrene for deg
klarernestenikkevente Skrevet 3. januar 2011 Forfatter #8 Skrevet 3. januar 2011 Jeg har hatt negative Grav-tester og EL tester siden ca 3 uker etter aborten (har tatt m jevne mellomrom for å sjekke pga aborten) frem til de nevnte positive nå. Jeg får ta en ny imorgen og se... :-)
Gullis :) Skrevet 3. januar 2011 #9 Skrevet 3. januar 2011 Höre kjempebra ut!! Du er nok gravid! Kan ikke skjönne annet
klarernestenikkevente Skrevet 3. januar 2011 Forfatter #10 Skrevet 3. januar 2011 Ååååå håpe håpe håpe.... :-)
klarernestenikkevente Skrevet 3. januar 2011 Forfatter #11 Skrevet 3. januar 2011 Nå har jeg en svakt positiv CB Plus også, men den var uhyyyre svak før fristen. Litt sterkere etterpå. Det er den som er svakest, bortsett fra RFSU som var helt hvit :-(. Begge disse tatt med ettermiddagsurin dog.. hmpf..
klarernestenikkevente Skrevet 5. januar 2011 Forfatter #12 Skrevet 5. januar 2011 Vel da er all min tiltro til First Signal borte. Fikk svak, svak men rosa strek før tiden, på 2 stykker, og jeg er ikke gravid. Så - en strek er IKKE en strek, som man så populært sier. Desverre :-/.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå