Ellinor Skrevet 3. januar 2011 #1 Skrevet 3. januar 2011 Hei! Er det noen som har noen fine guttenavn som passer til Mina Soife?
Castho Skrevet 3. januar 2011 #2 Skrevet 3. januar 2011 Bastian Casper Elias Fredrik Herman Henrik Iver Isak Jonathan Jonas Jo Jesper Ludvig Phillip Sebastian Tobias Theodor Vetle Synes mellomnavn til gutter ofte blir Andre, Johan eller August. Mange av de passer i denne kombinasjonen som Velte Johan Theodor August Phillip Andre
Gjest Skrevet 3. januar 2011 #3 Skrevet 3. januar 2011 Carl Johan Even Andre Erik Andre Erik Johan Syver Johan
Ellinor Skrevet 3. januar 2011 Forfatter #4 Skrevet 3. januar 2011 Takk for mange gode forslag:) Vi har vært inne på både Theodor og jesper! Likte spesielt Theodor August. Syns også at Max er et fint guttenavn. Men vanskelig med mellomnavn til Max. Noen som har forslag?
sheba83 Skrevet 3. januar 2011 #6 Skrevet 3. januar 2011 Jeg synes Noah Alexandr er fint jeg også passer det til Mina Sofie
namedrop85 Skrevet 3. januar 2011 #7 Skrevet 3. januar 2011 Isak Andreas Johan Olav David Johannes Max Johannes Jonas Alexander Johan Edvard Finnes utallige kombinasjonsmuligheter
Blomstersara Skrevet 10. januar 2011 #8 Skrevet 10. januar 2011 Må innrømme at jeg tenker kun maximum og minimum når jeg hører og leser Max. Men smaken er som baken... Max Oskar Max Nikolai Max Olai Max Tobias Max Jonas Max Gustav Max Elias Edvard Sebastian Jesper Elias Kasper Elias Heine Elias
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå