bitthen Skrevet 3. januar 2011 #1 Skrevet 3. januar 2011 Her blir det gjerne 3-4 lurer à 30 minutter. Prøvde vekke- metoden etter 20 minutter som hadde funket med noen andre her, men neeej, DET gikk da ikke, hehe Han våkner alltid etter 30 minutter, kjempeblid og lykkelig! Han kan gjerne ligge i vonga i 10 minutter og kikke i lufta før han sier fra også uten å sovne til igjen. Men blir mye legging da... Han sover jo 1,5- 2 timer til sammen om dagen, ikke mer enn han trenger, eller?? Går jo ikke an å gå ned på lurer heller når det er så kort? Hvordan er det med deres små power- napere?
maya666 Skrevet 3. januar 2011 #2 Skrevet 3. januar 2011 snuppa mi er 6 mnd... sover i grunn utrolig lite på dagtid.. men hun er blid og fornøyd. så vil tro hun får den søvnen hun trenger.. er oppe rundt 08 hver morgen.. så blir det en liten dupp ca 1130.. sover stortsett 30-40 min da.. en sjelden gang 1 time.. så har hun en dupp fra ca 16.. da sover hun alt fra 30 min til 60 min.. er i seng mellom 1900 og 1930... sover hele natten..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå