ungmortil3 Skrevet 3. januar 2011 #1 Skrevet 3. januar 2011 Har ventet og ventet på beskjed om jeg kan føde vaginalt elle om det blir plalagt ks. Siden jeg er gravid med tvillinger i uke 35 og begge ligger i sete blir det to setefødsler, nå er det så trangt at de ikke får til å snu seg. Derfor måtte det bli vurdert så nøye. Men siden jeg er i så fin form + at jeg har født en 4 kg baby tidliger så de ikke noe problem. Sååå glad jeg er .
Dette er lykken på jord! Skrevet 3. januar 2011 #2 Skrevet 3. januar 2011 Du er herlig, tenk å juble over å få lov til å gjennomføre TO setefødsler, hihi! Neida, men jeg er enig med deg. Jeg hadde gjort det samme selv. Dette blir veldig spennende, de kan jo komme når som helst nå jo! Masse lykke til når den tid kommer! Jeg er i uke 37+1 og teller virkelig dager!!
snart mamma til nr 2:-) Skrevet 3. januar 2011 #4 Skrevet 3. januar 2011 Knalltøff! Lykke til:-) Med den innstillingen kommer det til å gå fint!
Loop, Mamma til tvillinggutter Skrevet 3. januar 2011 #5 Skrevet 3. januar 2011 Så spennende! Er selv gravid med tvillinger, men mine ligger begge i hode. Skal tilbake på sykehuset på torsdag for å se hvor moden jeg er og om de setter meg igang. Er 37+4 idag. Masse lykke til!
magica fra tryll Skrevet 3. januar 2011 #6 Skrevet 3. januar 2011 Masse lykke til til dere tvillingfødere:) Fikk selv tvillinger for 19 år siden,-gutt og jente. Ble satt igang til termin...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå