Gå til innhold

Andregangsgravide (eller mer...)

Anbefalte innlegg

Flere enn meg som føler de blir mer sløve?

Forrige gang hadde jeg full oversikt over hvilken uke jeg var i til en hver tid. Og visste akkurat hvor langt utviklingen var kommet. Hva jeg kunne forvente meg av symptomer osv osv.

Nå har jeg ikke oversikt over noe. Vet ikke helt hvilken uke jeg er i, og leser ikke jevnlig om utviklingen. Har tatt en kjapp oppdatering om mat jeg ikke skal spise, men ellers er fokus alle andre plasser.

Da blir det kanskje ikke så lenge å vente denne gangen? Forrige gang føltes det som en evighet, men med mindre fokus så går kanskje tida raskere denne gangen... :-)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/142734449-andregangsgravide-eller-mer/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kjenner meg igjen jeg også. Første gangen googlet jeg alt og leste om absolutt alt - og flere ganger! Tenkte bare på graviditeten og greide såvidt å konsentrere meg om jobb og andre ting. Men denne gangen er det annerledes. Vet liksom det meste, har alt vi trenger og bare gleder meg veldig mye nå. Vet hvor lenge 9 måneder føles første gangen og hvor fort det faktisk gikk, så denne gangen skal jeg bare kose meg og ikke fokusere så mye på graviditeten men heller på jobb, mann og lillemann.

Veldig spesiell opplevelse uansett, selv om man bare får 1 første gang opplevelse av den.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...