Gå til innhold

Nesten å regne som ny her inne, men bare 2 dager igjen av 1 trim.! Jippi!!:)

Anbefalte innlegg

Første innlegget mitt på denne siden, og så nærmer jeg meg faktisk slutten på 1.trimester!:) Gleder meg stort til å kunne hoppe videre, for dette har jeg ventet lenge på. Ukene før jul har vært kjempehektiske, med full jobb og en liten en fra før, så på en måte har tiden frem til nå flydd avgårde samtidig som de første 12 ukene føles laaaange å komme gjennom.

Merker formen er på vei opp også, kvalmen forsvant rundt uke 10 og trøttheten er ikke like ekstrem som før. Hvordan er formen til dere andre i uke 11?

Fortsetter under...

Hei og velkommen :) Er i uke 12+1 i dag så hopper snart over selv til 2. trimester :) Kvalmen er der, helt forferdelig. Den kom i uke 7 og uff ja... veldig utmattende og slitsomt å være kvalm hele tiden... trettheten er avtatt, så det er ihvertfall godt :)

Vi sees over på 2. trimester vi da :)

Lykke til :)

Jeg er i samme situasjon som deg, med en liten en fra før av + en ekstremt hektisk førjulstid...dermed virker det som om jeg nettopp testet positivt...og så er det faktisk bare 5 dager til jeg hopper over i neste trimester. Behagelig :)

Formen er veldig vekslende fortsatt.. den ene dagen kjenner jeg meg rimelig bra, neste dag kan jeg være både kvalm og dødstrøtt.. I dag våget jeg meg på å gi pjokken en ekstra fridag, fordi jeg hadde muligheten, men angret bittert da jeg ble helt elendig før lunsj.. Bahhh.. :(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...