Gå til innhold

Usunt forhold mellom mor og sønn

Anbefalte innlegg

Skrevet

De fleste mødre takler at guttebassen blir voksen og starter sitt eget liv, men ikke alle.

Noen blir fornærmet og sjalu når sønnen flytter sammen med kjæresten, de tåler ikke at en annen kvinne er viktigere enn dem.

Hvorfor klarer ikke slike mødre å gi slipp?

Hva gjør at noen kvinner heller vil se sønnen singel og avhengig av mor, enn at han klarer seg selv og finner dama i sitt liv?

Fortsetter under...

Skrevet

Tror disse kvinne "definerer" seg selv som den perfekte mor og vil ikke innse at andre kvinner faktisk kan gjøre og stelle for sønnen like bra som henne selv. De har mest sannsynlig ikke mange andre interesser/hobbyer og alt kretser rundt denne sønnen. Som ofte er enebarn?

Håper det ikke er du som sliter med innpåsliten svigermor!

Skrevet

Dette er et like stort problem mellom mødre og døtre, men da er det søtt fordi de står hverandre så nær.

Skrevet

Nei, min egen svigermor har jeg bare gode ting å si om :o)

Jeg har derimot to ekser (begge hadde søsken, btw) som hadde et slikt forhold til mødrene sine.

Den ene fikk beskjed av moren sin at "du trenger ikke komme i begravelsen min så lenge du er sammen med hun der!"

Den andre fikk sin mor jevnlig på besøk for å vaske klærne sine - enda han hadde en fullt brukbar vaskemaskin i leiligheten sin.

Jeg har også en sønn - en morsom liten tass som snart fyller fire. Jeg håper at han vil vokse til å bli en selvstendig, smart, ansvarsfull ung mann - og ikke bare en større utgave av mammas lille kosegutt.

Skrevet

Er det mulig?? Den begravelseskommentaren.....

Skrevet

Sånne kjerringer er skumle.

Annonse

Skrevet

Når jeg og samboeren min flyttet sammen fortalte svigermor at flere hadde spurt henne om det ikke var trist at sønnen flyttet ut (han hadde bodd tre år på hybel mens han studerte før vi flyttet sammen), men svaret hennes var da at hun ville syntes det var mer trist hvis han ble boende hjemme til han var over 30år... Akkurat det burde nok flere tenkt over når sønnene flytter sammen med kjæresten.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...