Gå til innhold

Frokosthelvette!

Anbefalte innlegg

Jeg er sånn at jeg må spise frokost, uansett om jeg er sulten eller ikke. Må iallefall få i meg noe!

Nå er jeg så uggen om mårran at det er et jævla slit å bare smøre på brødskiva.. For å liksom holde kvalmen i balanse, må jeg ikke være mett og ikke være sluten, iallefall prøve. Når jeg våkner om mårran er jeg så sulten at jeg veit ikke om jeg er mett eller kvalm eller hva og syns det er såå pes!

Nå er jeg kjempelykkelig, for jeg har fått i meg nesten TO brødskiver! Det går i rista brød med jordbærsyltetøy. Det er det eneste som går ned om mårran..

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/142734122-frokosthelvette/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Uff det høres ikke noe gøy ut! Stakkars deg, men du er flink som får i deg mat da, og to skiver, bravvo ;) går kvalmen over utover dagen eller?

Er så kort på vei enda jeg at jeg ikke har merket kvalmen enda, men må si jeg gruer meg til den antagelig kommer..får vel bare nyte de dagene uten nå. Å være kvalm er utrolig utmattende, håper det letter til deg snart! Stor trøsteklem! :)

å jeg veet... er avhengig av frokost, men nå må den desverre tvinges ned.. wasa frukost med smør og en kopp te, begynner å bli leeei men er det eneste jeg får ned. ellers får jeg sånne sug iløpet av dagen da-fikk lyst på et horn fra bakeren, men har ikke bil og er jo ikke sikkert jeg haddde greidd å spise det uansett.( hehe, gleeeder meg til den dagen jeg orker å lage middag igjen!!

Å, rista brød hørtes nyyydelig ut... det blir min frokost i morgen også.

Jeg MÅ starte dagen med et glass appelsinjuice, da er min morgen og dag berga:)

Ellers er jeg så rar, har så dårlig matlyst på alt som jeg egentlig liker å spise, men så MÅÅ jeg bare ha litt rare ting som jeg ellers synes er kjedelig og bare spiser fordi det er sunt, gjerne... Nå tvingte jeg mannen ut og kjøpe kenkkebrød og all bran flakes... Tørt og kjedelig til vanlig, men NÅ er det herlig ;)

Annonse

Banan i senga var et supert tips! DET skal jeg ta! Hehe. Jeg er åtte uker på vei, men jeg har ikke vært sånn ordentlig kvalm, bare groggi liksom..

"Kvalmen" går ikke over helt, men det blir litt bedre utover dagen, byttes gjerne ut med å bli totalt utmatta.. Haha. Men jeg er lykkelig<3 :D

Hadde et håp om at kvalmen burde gi seg til uke 12 men neiiiida..... :( Jeg er og nødt til å spise om morgenen ellers er helvetet igang... :( Jeg går bare rundt med en enorm kvalme til tider og klarer faktisk ikke å spy! :( Vet ikke hva som er verst jeg, gå rundt og være skikkelig skikkelig kvalm eller å spy... :/ Men er heldigvis ikke så dårlig som for 4-5 uker siden da jeg måtte nesten løpe fra senga og bort til sofaen når jeg våkna, for da tok det max 15 min før jeg så grønne menn fly rundt meg! :( Lå i en time før man nesten fikk kontakt med meg! :S

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...