Alvasmamma Skrevet 2. januar 2011 #1 Skrevet 2. januar 2011 Har nå opplevd dette 2 ganger den siste uken. Det er ikke kynnere, det har jeg hatt ofte fra rundt 25 uke om ikke för det. Det starter med smerter i sidene. Så veldig vondt i hele nedre del av magen. I tillegg kommer disse "takene" alt fra 10 sek til 10 min mellomrom. de varer ca. 15 sek. Utrolig smertefullt. Begge gangene har det gått over av seg selv etter ca. 3 timer. Noen som vet hva dette er? Eller har opplevd det samme? ringte ikke föden da jeg ville vente og se om det gikk over. Er kun 34 fullgåtte i dag og vil gjerne at jenta mi blir ihvertfall 3 uker til inne i magen. Fryktelig redd for å få prematurbarn.
enda en Skrevet 3. januar 2011 #2 Skrevet 3. januar 2011 Kan det være de såkalte ligamentsmertene? Har noe lignende selv, får strekksmerter nederst på magen, på sidene. Det er veldig, veldig vondt og intenst og varer i noen timer. Jeg kjenner de kun når jeg beveger meg, så må sitte/ligge i ro til det går over. Jeg får det ikke på begge sider samtidig, det varierer hvilken side det er på. Ikke kynnere hos meg heller, disse smertene her er av en helt annen karakter. Jeg er ikke bekymret, men hvis du er det så ringer du JM og spør om råd.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå